کد خبر : 1838972 | 27 مرداد 1401 ساعت 14:22 | 36.3K بازدید | 3 دیدگاه

شوک به برزیل؛ غیبت ستاره با تجربه در قهرمانی جهان

لوکاس ساوتکمپ، سرعتی‌زن با تجربه تیم ملی برزیل رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

شوک به برزیل؛ غیبت ستاره با تجربه در قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته دوم لیگ ملت‌ها و دیدار بین دو تیم ایران و برزیل بود که پشت خط زن برزیلی‌ها یعنی آلان سوزا هنگام سرویس زدن به‌شدت دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. در حقیقت از همان ابتدا مشخص بود که یک دوری طولانی‌مدت در انتظار پشت خط زن تیم ملی والیبال برزیل خواهد بود.

در ادامه مسابقات لیگ ملت‌ها برادر آلان یعنی دارلان سوزا جای او را در ترکیب گرفت و نمایش‌های خیلی بدی هم از خود ارائه نداد اما مشخص بود که تیم ملی والیبال برزیل برای موفقیت در مسابقات مهم قهرمانی جهان دوباره دست به دامن ستاره یک‌دهه اخیر خود یعنی والاس دسوزا خواهد شد؛ همین اتفاق هم رخ داد و هر طور که بود والاس برای مسابقات قهرمانی جهان در لیست تیم ملی والیبال برزیل قرار گرفت.

با این حال اکنون یک شوک جدید و بزرگ به تیم ملی والیبال برزیل وارد شده است. تمرینات تیم ملی برزیل برای حضور قدرتمند را در رقابت‌های قهرمانی جهان طی روزهای اخیر به شکل فشرده‌‌ای دنبال شده است. در یکی از همین تمرینات سرعتی زن باتجربه برزیلی‌ها یعنی لوکاس ساوتکمپ از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و به نظر می‌رسد که او مسابقات قهرمانی جهان را از دست خواهد داد.

برزیل امروز در یک بازی دوستانه به مصاف قهرمان لیگ ملت ها و المپیک یعنی فرانسه خواهد رفت و آسیب‌دیدگی ساوتکمپ یک شوک بزرگ برای رنان دالزاتو محسوب می شود.

دیدگاه‌ها