کد خبر : 1613220 | 01 خرداد 1398 ساعت 12:00 | 964 بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: جریمه 9 امتیازی، راه‌حل نژادپرستی در فوتبال

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی می‌گوید مایل است با اتحادیه فوتبال انگلیس و سازمان لیگ برتر در جلسه‌ای درباره نژادپرستی شرکت کرده و نظراتش را با آنها در میان بگذارد.

استرلینگ: جریمه 9 امتیازی، راه‌حل نژادپرستی در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی می‌گوید مایل است در ادامه تلاشهایش برای مبارزه با نژادپرستی در فوتبال، با مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس و سازمان لیگ برتر در جلسه‌ای شرکت کرده و نظرات خود را با آنها در میان بگذارد.

 

استرلینگ امسال با پیراهن سیتی فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و در پایان فصل از سوی اتحادیه فوتبال‌نویسان انگلیس به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. اما استرلینگ بیرون از مستطیل سبز هم به شدت فعال بوده و به یکی از رهبران مبارزه با نژادپرستی در فوتبال تبدیل شده است. او حالا می‌گوید قصد دارد با روسای فوتبال انگلیس در جلسه‌ای شرکت کرده و راه‌های پایان دادن به نژادپرستی را بررسی کند.

 

1406434

 

استرلینگ در گفتگو با وال استریت ژورنال در این باره گفت:" فوتبالیست‌ها در طول فصل هر دو سه روز یکبار در یک بازی حضور دارند و سرشان آنقدر شلوغ است که وقتی برای صحبت کردن با دیگران درباره مسائل مختلف پیدا نمی‌کنند. ولی حالا که فصل تعطیلات است خیلی دوست دارم با اتحادیه و سازمان لیگ برتر صحبت کنم تا ببینیم در آینده چه کارهایی می‌توان انجام داد تا نژادپرستی از فوتبال انگلیس حذف شود".

 

استرلینگ کاهش 9 امتیاز از تیمی که هوادارانش توهین نژادپرستی می‌کنند را راه‌حل موثری می‌داند. او در این باره گفت:" فرض کنید من هوادار منچستریونایتد هستم. شک ندارم در این شرایط دوست ندارم تیمم به خاطر حرفهای احمقانه‌ای که من در استادیوم می‌زنم 9 امتیاز جریمه شود. اگر تماشاچی بداند که در صورت فحش دادن و زدن حرفهای نژادپرستانه به بازیکنان حریف تیمش 9 امتیاز از دست می‌دهد، مطمئن باشید دیگر از این چیزها نمی‌گوید".

 

دیدگاه‌ها