کد خبر : 1529253 | 20 خرداد 1397 ساعت 00:26 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی تیم ملی فرانسه در خانه برابر آمریکا

تیم ملی فرانسه در دیداری دوستانه با تساوی 1-1 برابر ایالت متحده متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در دیداری دوستانه و در حالیکه تا اواخر بازی از آمریکا عقب بود در نهایت به تساوی 1-1 دست یافت.

 

اولین موقعیت در دقیقه 5 برای پل پوگبا ایجاد شد اما ضربه این ستاره فرانسوی راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 26 امباپه روی یک همکاری دیدنی با گریزمان صاحب فرصت شد اما ضربه نهایی او به بیرون رفت.

 

در دقیقه 35 پوگبا در گوشه محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه آرام او در اختیار استفن قرار گرفت تا ایالت متحده در دقیقه 44 به گل برسد.

 

1308366

 

اشتباه سیدیبه باعث شد گرین در محوطه صاحب فرصت شود و با یک ضربه از زاویه بسته گل اول آمریکا را به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری 0-1 آنها به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم آمریکا یک بار دیگر توسط گرین به گل رسید که مردود اعلام شد. در ادامه فرانسه علیرغم تسلط در خلق موقعیت ناتوان بود. اولین موقعیت فرانسه در نیمه دوم در دقیقه 67 ایجاد شد که امباپه با یک ضربه آزاد دروازه آمریکا را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 78 فرانسه به گل تساوی دست یافت. با اشتباه مدافعان آمریکا، امباپه صاحب فرصت شد و با یک ضربه آرام به گوشه دروازه زننده گل تساوی لقب گرفت.

 

در دقایق پایانی ضربه لمار در فرصتی مناسب به بیرون رفت تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها