کد خبر : 1623581 | 22 تیر 1398 ساعت 17:44 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبر غیرمنتظره بکن باوئر

قیصر فوتبال آلمان از یک چشم نابینا شد

فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان در حاشیه برگزاری یک تورنمنت گلف اعلام کرد که یکی از چشمانش نابینا شده است.

قیصر فوتبال آلمان از یک چشم نابینا شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از نشریه بیلد آلمان، فرانتس بکن‌باوئر روز گذشته در حاشیه یک تورنمنت گلف در باواریای آلمان، خبر شوکه کننده‌ای به حضار و طرفدارانش داد. او گفت که بینایی یک چشمش را از دست داده است. اعلام این خبر از سوی بکن باوئر باعث شد خیلی از هواداران فوتبال آلمان شوکه شوند.

اسطوره ۷۳ ساله فوتبال آلمان که توانسته است قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی آلمان به عنوان بازیکن و مربی به دست بیاورد، در این رقابت‌ها از سلامتی بدنی خود خبر داد، ولی اعلام کرد که یکی از چشمانش دیگر نمی‌بیند.

 

 

1390771

 



بکن باوئر با این وجود و مشکلی که در چشم خود ایجاد شده است ترجیح داد در رقابت‌های گلف شرکت کند و بار‌ها با شوخ طبعی خود حاضران را به تشویق وا داشت.
 

بکن‌باوئر گفت:« من مدتی است که دچار یکسری مشکلات جسمانی هستم اما یک مشکلی هم برای یکی از چشم‌هایم رخ داده است که کسی از آن مطلع نبود. اخیراً به خاطر مشکلی که برای چشمم رخ داده است به کلینیک رفتم و مشخص شد که این یک حمله چشمی است. چشم راست من بسیار کم‌سو شده است و تقریباً نابینا شده است.»

 

 

1074821

 

 

بکن‌باوئر اما در قالب طنز به صحبت‌هایش ادامه داد و گفت:« پس از دست من عصبانی نشوید اگر گاهی بعضی از شما که اطرافم هستید را نمی‌بینم.»

 

طبق گزارش بیلد، حمله چشمی، یک نوع اختلال خون‌رسانی در شبکیه چشم است که در بدترین موارد ممکن است منجر به کوری شود.

بکن باوئر 73 ساله پیش از این هم درگیر بیماری‌هایی شده بود. او در سال‌های 2016 و 2017 دو عمل جراحی قلب داشت و سال گذشته هم زیر تیغ جراحان رفته بود تا یک مفصل مصنوعی در ناحیه لگن وی قرار داده شود.

دیدگاه‌ها