کد خبر : 1619439 | 02 تیر 1398 ساعت 11:09 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق جالب تابستانی؛ جهانبخش به هلند برمی گردد

علیرضا جهانبخش پیش از حضور در لیگ برتر جزیره و برتن کردن پیراهن تیم برایتون فصل درخشانی را در آلکمار سپری کرد بطوریکه عنوان آقای گلی اردیویسه هلند را به دست آورد.

اتفاق جالب تابستانی؛ جهانبخش به هلند برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"،  بازی های درخشان علیرضا در آلکمار در تیم برایتون تکرار نشد. البته این نه فقط به علیرضا بلکه به شرایط تیمی برایتون و سختی بازی در لیگ برتر جزیره هم برمی گردد چرا که برایتون در فصلی که گذشت با 36 امتیاز از 38 بازی در رده هفدهم جدول جای گرفت. به واقع میانگین کسب امتیاز این تیم از هر بازی یک امتیاز نبود و اینطور می شود گفت علیرضا و همه تیمی هایش فصل سختی را در لیگ برتر جزیره سپری کردند و البته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

 

در چنین شرایطی باشگاه برایتون که برای خرید علیرضا مبلغ زیادی را هزینه کرد بدش نمی آید بازیکن ایرانی اش را به یکی از تیم ها قرضی انتقال دهد. نشریه «ELF Voetbal» امروز خبر داد که فاینورد دوست دارد این ستاره ایرانی را به لیگ هلند برگرداند. بازگشت علیرضا به هلند و بازی در فاینورد منوط به این است که این باشگاه خواست های مالی باشگاه برایتون را برآورده کند. فاینورد در فصل گذشته لیگ برتر هلند با 65 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و جذب علیرضا در راستای تقویت خط حمله این تیم انجام می شود.

 

انتشار این خبر در نشریه مورد اشاره خوشحالی طرفداران تیم فاینورد را به همراه داشته است چرا که آنها بر این باورند با حضور علیرضا در ترکیب فاینورد قدرت خط حمله این تیم افزایش خواهد یافت. از همه مهمتر جهانبخش به دلیل سال ها بازی در لیگ برتر هلند به بازی در این لیگ آشنا است. نایخمن و آلکمار تیم هایی بودند که علیرضا در فوتبال هلند با آنها قرارداد داشته است و جالب اینکه هر دو باشگاه با فروش علیرضا به سود قابل توجهی دست پیدا کردند. بازگشت علیرضا به هلند و بازی در ترکیب فاینورد می تواند یکی از خبرهای داغ نقل و انتقالات تابستانی باشد.

دیدگاه‌ها