کد خبر : 1619196 | 01 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

داوید دخیا در منچستر یونایتد ماندگار می‌شود

سان می‌گوید منچستریونایتد برای حفظ داوید دخیا به او پیشنهاد دستمزد هفتگی 350هزار پوندی خواهد داد و دخیا با وجود تلاش PSG قصد دارد در یونایتد بماند.

داوید دخیا در منچستر یونایتد ماندگار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید داوید دخیا قصد دارد با قبول پیشنهاد منچستریونایتد آینده بلندمدت خود را با این باشگاه مرتبط کند. از سوی دیگر یونایتد هم حاضر شده با تقاضاهای دستمزد دخیا موافقت کند و به او دستمزد هفتگی 350هزار پوندی پرداخت کند. این در حالی است که PSG اخیراً تلاش زیادی برای جذب دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد انجام داده بود.

 

اما این گزارشها در حالی است که در اوایل سال جاری میلادی وقتی دخیا و یونایتد نتوانستند بر سر تمدید قرارداد او به توافق برسند، به نظر می‌رسید جدایی او از یونایتد قطعی باشد و از پاری سن ژرمن به عنوان محتمل‌ترین مقصد سنگربان اسپانیایی یاد می‌شد.

 

1414379

 

اما حالا سان می‌گوید باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود با دخیا را دوباره آغاز کرده و آماده است با درخواست دستمزد او یعنی دستمزد هفتگی 350هزار پوندی موافقت کند تا دخیا را برای پنج سال دیگر در اختیار داشته باشد و خیالش از آینده سنگربان اصلی‌اش راحت شود.

 

سان می‌گوید دخیا که قرارداد فعلی‌اش با یونایتد تابستان سال آینده به پایان می‌رسد در ماه‌های گذشته حاضر نشده بود قرارداد جدیدی با دستمزد 300هزار پوندی امضا کند. این در حالی است که دخیا در حال حاضر 200هزار پوند در هفته از یونایتد دستمزد می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها