کد خبر : 1624296 | 25 تیر 1398 ساعت 16:17 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین کاپیتان تیم ملی هم تراکتوری‌ است(عکس)

در جریان دیدار تیم ملی ایران برابر امیدها، از جدیدترین کاپیتان تیم ملی رونمایی شد. بازیکنی که به مانند سه کاپیتان تیم ملی از قضا او هم تراکتوری است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی سه کاپیتان تیم ملی هستند که در سال های اخیر وظیفه سرگروهی و هدایت بازیکنان داخل زمین را برعهده داشتند پیش از آغاز رقابت های لیگ هجدهم برتر راهی تراکتور آذربایجان شدند تا بدین ترتیب سه کاپیتان اصلی تیم ملی فوتبال ایران تراکتوری شوند.

 

نکته جالب در این باره اینکه، در اردوی اخیر تیم ملی هیچ یک از این بازیکنان حضور نداشتند و به همین دلیل دیدار تیم های ملی بزرگسالان و امیدها با یک کاپیتان جدید آغاز شد و از قضا این کاپیتان هم از بازیکنان تیم تراکتور بوده و بدین ترتیب می توان عنوان کرد 4 کاپیتان این روزهای تیم ملی با پیراهن تراکتوری ها در لیگ به میدان می رود.

 

رشید مظاهری چهارمین کاپیتان تراکتوری تیم ملی محسوب می شود که در دیدار روز گذشته تیم ملی نیز با بازوبند به میدان رفت. او یکی از پایه های ثابت اردوهای تیم ملی در چهار سال اخیر به شمار می رود که پیش از این به همراه تیم ملی راهی بازی های جام جهانی نیز شده است. مظاهری لیگ هجدهم را با پیراهن تیم ذوب آهن سپری کرد و یکی از دو کاپیتان اصلی این تیم محسوب می شد.

 

رشید مظاهری چهارمین کاپیتان تیم ملی

دیدگاه‌ها