کد خبر : 1623501 | 22 تیر 1398 ساعت 12:18 | 916 بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره‌های منچستریونایتد: بازگشت به CL ضروری است

برایان رابسون و دنیس اروین، دو اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گویند شیاطین سرخ برای اینکه به جایگاه واقعی‌شان برگردند باید هر چه سریعتر حضور در چمپیونزلیگ را از سر بگیرند.

اسطوره‌های منچستریونایتد: بازگشت به CL ضروری است

به گزارش "ورزش سه"، برایان رابسون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، شرایط فعلی این باشگاه را ناراحت‌کننده خوانده و می‌گوید شیاطین سرخ فصل آینده نباید به چیزی جز کسب یکی از رتبه‌های اول تا چهارم لیگ برتر و بازگشت به چمپیونزلیگ رضایت دهد چون حضور در لیگ قهرمانان برای بازگشت این تیم به جایگاه واقعی‌اش ضروری است.

 

1419036

 

منچستریونایتد بعد از پشت سر گذاشتن فصلی ناامیدکننده که در طی آن ژوزه مورینیو را از سرمربی‌گری‌اش اخراج کرد و ستاره سابقش اوله گنار سولسشر را به جای او روی نیمکت تیم نشاند، در نهایت لیگ برتر را با کسب رتبه ششم به پایان برد و در نتیجه فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت.

 

برایان رابسون در گفتگو با گل گفت:" ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. امیدوارم با اضافه شدن چند مهره جدید سال آینده بتوانیم همه رقبا را به چالش بکشیم. ما منچستریونایتد هستیم و باید به چمپیونزلیگ برگردیم".

 

دنیس اروین، اسطوره دیگر باشگاه یونایتد نیز با رابسون موافق بوده و می‌گوید:" اینکه سال گذشته نتوانستیم یکی از چهار رتبه اول را بدست بیاوریم خیلی ناراحت‌کننده است. باید امسال حتما نتیجه بهتری کسب کنیم و به چمپیونزلیگ برگردیم".

 

دیدگاه‌ها