کد خبر : 1618128 | 26 خرداد 1398 ساعت 21:51 | 990 بازدید | 0 دیدگاه

اگر ظرفیت ورزشگاه غدیر مثل فوتبال بود باز هم پر می شد

داورزنی: گستاخی کوبیاک با برخورد جدی مواجه شد

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با ابراز رضایت کامل از میزبانی ارومیه می گوید تمام توان خود را برای توسعه والیبال در ارومیه به کار می گیرم.

داورزنی: گستاخی کوبیاک با برخورد جدی مواجه شد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان یکی از میهمانان ویژه دیدار ایران و روسیه در لیگ ملت‌های والیبال بود که با برتری تیم ایران به پایان رسید.


وی پس از این دیدار در مورد میزبانی شهر ارومیه اظهار داشت: میزبانی ارومیه بسیار عالی بود و لقب پایتخت والیبال آسیا حق این شهر است. من مطمئن هستم علاوه بر 5 هزار نفری که درون سالن والیبال بودند، 500 هزار نفر هم در خیابان‌ها و پارک‌ها این بازی را تعقیب می‌کردند. اگر سالن غدیر به اندازه یک استادیوم فوتبال ظرفیت داشت، قطعاً پر از جمعیت می‌شد.


داورزنی ادامه داد: در برخی کشورهای جهان از جمله ایتالیا و لهستان برخی مسابقات ویژه والیبال را در استادیوم‌های فوتبال برگزار می‌کنند، ولی به نظر من مردم کشور ما نسبت به تماشاگران لهستانی و ایتالیایی بسیار علاقه‌مندتر هستند و این موضوع به دولت انگیزه می‌دهد تا تمام توان خود را برای توسعه والیبال در ارومیه به کار بگیرد.


معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این دیدار و حمایت پرشور مردم از آن توسط میلیون‌ها بیننده در جهان دیده شد و علاوه بر این مهمان‌نوازی مردم ارومیه نیز کاملاً آشکار بود. چنین سالنی برای شهر ارومیه بسیار کوچک است و خوشحالم که وزیر ورزش نیز از نزدیک این شرایط را دید. من حتماً در این مورد پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.


وی در ادامه تصریح کرد: ایران یکی از بهترین سال‌های والیبالی خود را سپری می‌کند. تیم ملی در راس جدول لیگ ملت‌هاست و این درحالی است که تمام دنیا می‌دانند ما چقدر تحت فشار و تحریم‌های مختلف هستیم. کسب چنین نتایج و عملکردی قدرت چانه‌زنی ما را در دنیا بیشتر خواهد کرد و من بسیار امیدوارم چنین روندی در اردبیل هم ادامه داشته باشد. من از مردم و برگزار کنندگان این مسابقات کمال تشکر را دارم.


رئیس پیشین فدراسیون والیبال، در مورد اظهارات سرمربی تیم ملی لهستان در مورد عدم تامین امنیت لازم برای تیمش در ارومیه، گفت: آقای هاینن زمانی هم که سرمربی تیم ملی آلمان بود چنین جو‌سازی‌هایی را انجام می‌داد، ما وقتی به المپیک 2016 صعود کردیم او گفته بود چرا تیم ایران به المپیک رفته در حالی که تیم ملی آلمان از رفتن به المپیک محروم است. ایشان با دیدن جمعیت کمی ترسیده بوده و احساس ناامنی کرده است. این در حالی است که بازیکنان تیم ایران نیز در هنگام ورود به هتل دچار آسیب دیدگی شده بودند.


داورزنی ادامه داد: تیم ایران تمام قدرت‌های دنیا را شکست داده است و این در حالی است که جوسازی‌هایی که علیه تیم ملی در هفته‌های گذشته صورت گرفته است. برای مثال گستاخی و بی‌تربیتی کوبیاک (کاپیتان تیم ملی لهستان) با برخورد جدی فدراسیون جهانی و فدراسیون لهستان مواجه شد.


وی در پایان گفت: من به استاندار آذربایجان غربی گفتم اگر به جای استادیوم فوتبال سالن والیبال احداث شود مطمئن هستم ظرفیت آن در هر بازی کاملا پر خواهد شد.

 

او در پایان راجع به انتخابات فدراسیون نیز گفت: ثبت نام ها بعد از اتمام لیگ شروع می‌شوند.

دیدگاه‌ها