کد خبر : 1618575 | 29 خرداد 1398 ساعت 09:20 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل 0-0 ونزوئلا؛ جنجال سه گل مردود سلسائو

برزیل در دومین مسابقه خود در کوپا آمه‌ریکا به مصاف ونزوئلا رفت و با اینکه سه بار دروازه حریف را باز کرد هر سه گلش توسط داور مردود شد تا بازی با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

برزیل 0-0 ونزوئلا؛ جنجال سه گل مردود سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در دومین بازی خود در گروه A رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف ونزوئلا رفت و با اینکه سه بار موفق شد دروازه حریف را باز کند اما هر سه گلش توسط داور مردود اعلام شد و علاوه بر این، فرصت‌های متعدد دیگری هم توسط بازیکنان برزیل از دست رفت تا سلسائو در نهایت به تساوی 0-0 رضایت داده و با چهار امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

 

1413864

 

روبرتو فیرمینو در اواخر نیمه اول دروازه ونزوئلا را باز کرد ولی داور اعلام کرد که قبل از به ثمر رسیدن گل روی بازیکن حریف خطا انجام شده و در نتیجه این گل مردود اعلام شد. در نیمه دوم هم گابریل ژسوس، بازیکن تعویضی برزیل در حوالی دقیقه شصت دروازه ونزوئلا را باز کرد اما بعد از بررسی صحنه با استفاده از VAR مشخص شد پیش از به ثمر رسیدن گل در آفساید قرار داشته و گل بار دیگر توسط داور مردود اعلام شد.

 

در ادامه نوبت به فیلیپ کوتینیو رسید تا دروازه ونزوئلا را باز کند. این بار به نظر می‌رسید برزیل موفق شده گل پیروزی‌بخش را به ثمر برساند اما بار دیگر پای VAR به میان آمد تا سومین گل برزیل در این بازی مردود اعلام شده و سلسائو با تساوی 0-0 به کار خود پایان دهد.

 

1413862

 

برزیل حالا با چهار امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پروی 4 امتیازی در رتبه اول جدول گروه A ایستاده است. پرو قبل از بازی برزیل موفق شده بود بولیوی را 3-1 از پیش رو بردارد.

 

برزیل روز شنبه در آخرین بازی خود در این گروه به مصاف پرو خواهد رفت. هر دو تیم در آن بازی به یک تساوی نیاز خواهند داشت تا صعودشان را به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی کنند.

 

1413863

 

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، 39هزار تماشاچی حاضر در آرنا فونته نووا داور بازی را هو کردند. نکته دیگر این بود که برزیل بار دیگر در خاک خود در ورزشگاهی به میدان رفت که پر از تماشاچی نبود و مثل بازی اول، چیزی در حدود 10هزار صندلی در ورزشگاه خالی مانده بود.

 

دیدگاه‌ها