کد خبر : 1619529 | 02 تیر 1398 ساعت 17:35 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد عجیب و غیرمنتظره برای بوفون

باشگاه لیدزیونایتد از لیگ چمپیونشیپ انگلیس خواهان به خدمت گرفتن جان لوئیجی بوفون شده است.

یک مقصد عجیب و غیرمنتظره برای بوفون

به گزارش "ورزش سه"، 18 روز پیش بود که جان لوئیجی بوفون با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود، اعلام کرد که دوران یک ساله حضورش در پی اس جی به اتمام رسیده است و او دیگر در این باشگاه به فوتبال ادامه نخواهد داد.

دروازه بان 41 ساله ایتالیایی پس از سال ها حضور در یوونتوس، تابستان گذشته راهی پی اس جی شد اما دو طرف توافق کردند که این همکاری پس از یک سال به اتمام برسد.

 

 

تصویر

 

 

در یک هفته اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت او به ایتالیا و بازی برای پارما منتشر شده است. اینکه او قصد دارد فوتبالش را در باشگاهی تمام کند که از آن فوتبال حرفه ای را شروع کرده بود. حتی در پرتغال خبر از علاقه پورتو برای جذب بوفون داده اند اما امروز منابع انگلیس گزارش دادند که باشگاه لیدزیونایتد انگلیس به مربیگری مارسلو بیلسا قصد جذب بوفون را دارد و حتی مذاکراتی مثبت با او داشته اند.

بوفون هنوز واکنشی نسبت به این قضیه نداشته اما این احتمال وجود دارد که به دلیل حضور مربی مشهوری چون بیلسا، ترجیح دهد سال های واپسین فوتبالش را در انگلیس و هرچند لیگ دسته دومش ادامه دهد.

لیدز فصل گذشته تا پلی آف چمپیونشیپ صعود کرد ولی با شکست از استون ویلا نتوانست به لیگ برتر صعود کند. فصل بعد می تواند فصل بازگشت لیدز به لیگ جزیره با کمک بوفون باشد؟

 

دیدگاه‌ها