کد خبر : 1534233 | 06 تیر 1397 ساعت 18:48 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: لهستان در جام‌جهانی تیم بی‌کیفیتی بود

کاپیتان تیم ملی لهستان معتقد است برخی بازیکنان تیمش به علت عدم بازی در تیم‌های باشگاهشان آماده نبودند و همین باعث حذف لهستان شد.

لواندوفسکی: لهستان در جام‌جهانی تیم بی‌کیفیتی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان پس از باخت سنگین 3-0 مقابل کلمبیا از دور مسابقات جام جهانی حذف شد و حالا در دیداری تشریفاتی به مصاف تیم ملی ژاپن می‎‌رود.


لواندوفسکی، کاپیتان و مهاجم تیم ملی لهستان پس از شکست تیمش برابر کلمبیا به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش انتقاد کرد. شاگردن آدام نوالکا پس از این که جام را با باخت 2-1 برابر سنگال شروع کردند، در دور دوم هم با نتیجه سنگین 3-0 مغلوب کلمبیا شدند تا حذف زودهنگامی از مسابقات را تجربه کنند.


ستاره لهستانی بایرن مونیخ در این خصوص گفت: من تنها بودم. ما جنگیدیم، من جنگیدم و هر کاری که لازم بود را برای موفقیت لهستان انجام دادم ولی جنگیدن برای بردن جام جهانی کافی نیست. شما همچنین باید تیم باکیفیتی باشید و ما از این جهت تیم چندان باکیفیتی نبودیم.

 

1122889

 


وی در ادامه تصریح کرد: من همه چی را گردن هم تیمی‌های خود نمی‌اندازم و همیشه در کنار بازیکنان و مربی لهستان باقی خواهم ماند. ما قبل از جام جهانی زحمت بسیاری کشیدیم اما برخی از بازیکنان ما به دلایل مختلف در تیمشان بازی نکردند و همین باعث شد مشکلاتی برای ما به وجود آید.


لواندوفسکی در این دو بازی هفت موقعیت گل به دست آورد اما تنها سه شوت در چهارچوب را از خود به جا گذاشت. وی در این رابطه بیان کرد: من تقریبا هیچ شانسی به دست نیاوردم و به خوبی توسط بازیکنان تیم تغذیه نشدم. اگر شانس داشتم و از دست می‌دادم عصبانی می‌شدم اما به خوبی تامین نشدم.

دیدگاه‌ها