کد خبر : 1614206 | 06 خرداد 1398 ساعت 23:09 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اردوی تیم ملی تصمیم می‌گیرم

الاهلی-چشمی در حالت استندبای

روزبه چشمی در اقدامی عجیب به مدیران باشگاه الاهلی اعلام کرد که تا بعد از اردوی تیم ملی قصد ندارد تیم مورد نظر خود را انتخاب کند.

الاهلی-چشمی در حالت استندبای

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که رسانه‌های قطری خبر از توافق قطعی باشگاه الاهلی با روزبه‌چشمی می دهند تا این بازیکن فصل بعد در کنار امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی این تیم به میدان برود.

 

در این بین شایعه شده بود که روزبه چشمی هم اکنون در قطر است تا در تست های پزشکی باشگاه الاهلی شرکت کند و این در حالی بود که این بازیکن هرگز به کشور قطر سفر نکرده بود و برای گذراندن تعطیلات در امارات حضور داشت.

 

با این حال امروز روزبه چشمی از طریق مدیر برنامه‌هایش به مدیران باشگاه الاهلی اعلام کرد که قصد دارد بعد از اردوی تیم ملی در مورد تیم آینده اش تصمیم بگیرد و از مدیران این باشگاه خواست که چند روزی صبر کنند.

دلیلی که چشمی چنین تصمیمی گرفته این است که گفته می‌شود او با چند پیشنهاد خوب از کشورهای اروپایی که یکی از آنها یک باشگاه ترکیه ای است روبرو شده و به همین دلیل تصمیم ندارد به پیشنهاد باشگاه الأهلی فعلاً پاسخ مثبت بدهد تا بتواند در زمان مناسب بهترین انتخاب را برای فصل آینده انجام بدهد.

 

تیم ملی ایران قرار است در دو بازی دوستانه برابر سوریه و کره جنوبی قرار بگیرد که به احتمال فراوان روزبه‌چشمی ۱۶ روز درگیر این مسابقات خواهد بود و قرار است بعد از آن جواب قطعی را به باشگاه الاهلی قطر بدهد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مدیران باشگاه الأهلی حاضر می‌شوند برای چشمی صبر کنند یا در پست او بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد.


چشمی بعد از ۴ سال حضور در استقلال جدایی اش از این تیم قطعی شده است اما در شرایطی که بسیاری مقصد بعدی او را باشگاه الاهلی قطر می‌دانستند این بازیکن مدیران این باشگاه را در حالت استندبای قرار داده است تا بتواند به پیشنهادهای دیگری که به دستش رسیده هم فکر کند.

 

مدیر برنامه‌های روزبه چشمی در گفتگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

دیدگاه‌ها