کد خبر : 1604000 | 22 فروردين 1398 ساعت 11:26 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام و تیم ملی انگلیس، چشم‌انتظار کاپیتان

هری کین، کاپیتان مصدوم تاتنهام که دست‌کم تا پایان فصل جاری قادر به حضور در میادین نخواهد بود، امیدوار است دست‌کم بتواند با پیراهن تیم ملی انگلیس در لیگ ملتهای یوفا به میدان برود.

تاتنهام و تیم ملی انگلیس، چشم‌انتظار کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که در جریان مسابقه تیمش مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده و مجبور به ترک زمین شده بود، امروز از طرف پزشکان مورد معاینه نهایی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود که زودترین زمانی که کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس می‌تواند به میادین فوتبال بازگردد، کی خواهد بود.

 

1397005

 

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید منابع نزدیک به کین گفته‌اند با توجه به اهمیت فوق‌العاده بالای بازیهای باقیمانده تاتنهام و بازی‌هایی که تیم ملی انگلیس در پیش دارد، هری کین به خاطر مصدوم شدنش بسیار ناراحت و عصبانی است.

 

1397006

 

هری کین روز سه‌شنبه در جریان پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل منچسترسیتی با خطای بسیار خشن هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، فابین دلف، از ناحیه قوزک پای چپ مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

 

اما دیلی‌میل می‌گوید از منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام دریافته که تورم قوزک پای مصدوم کین روز چهارشنبه به شدت کاهش پیدا کرده و همین باعث شده خوش‌بینی‌هایی بوجود بیاید که در صورت راه‌یافتن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان در روز اول ژوئن او بتواند باشگاهش را همراهی کند. همچنین کین امیدوار است بتواند روز ششم ژوئن در رقابتهای لیگ ملتهای یوفا، با پیراهن تیم ملی انگلیس به مصاف پرتغال برود.

 

1397004

 

اتحادیه فوتبال انگلیس هم بی‌صبرانه در انتظار آگاهی از شدت و حدت مصدومیت کین است و دیلی‌میل می‌گوید مسئولین اتحادیه با باشگاه تاتنهام در تماس دائم هستند تا بعد از معاینات نهایی امروز، اطلاع پیدا کنند که آیا در طول تابستان می‌توانند کین را در تیم ملی داشته باشند یا نه.

 

 

دیدگاه‌ها