کد خبر : 1601318 | 10 فروردين 1398 ساعت 00:39 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

دربی تماشایی و جنجالی ریاض

الهلال در ٩٠+٧؛دربی را باخت و صدر را داد!

تقابل حساس مدعیان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری النصر مقابل الهلال به پایان رسید.

 الهلال در ٩٠+٧؛دربی را باخت و صدر را داد!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم‌های النصر و الهلال که به ترتیب در رده‌های دوم و اول جدول قرار داشتند، از ساعت ۲۲:۱۰ جمعه شب در استادیوم ملک فهد به مصاف هم رفتند.

النصر که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و در ۶ هفته اخیر لیگ حرفه‌ای عربستان به برتری رسیده بود، در نیمه اول نتوانست توپی وارد دروازه الهلال صدرنشین کند و تقابل ۴۵ دقیقه‌ای دو تیم بدون گل خاتمه یافت.

در حالی که تنها ۴۲ ثانیه از نیمه دوم سپری شده بود، عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی النصر ارسال دقیق نورالدین امرابط، هموطن خود را با ضربه سر تبدیل به گل کرد، اما الهلال خیلی زود به بازی بازگشت و در دقیقه ۵۳ با گلزنی علی البلیهی کار را به تساوی کشید.

الهلال که به دنبال کسب حداقل امتیاز و حفظ صدر جدول بود، در دقیقه ۶۷ با اخراج محمد کانو ۱۰ نفره شد تا کار سختی برای ادامه مسابقه داشته باشد؛ النصر نیز از این فرصت بهترین بهره را برد و در دقیقه ۷۷ روی سانتر جولیانو از کرنر و ضربه سر اووینی برونو گل دوم را به ثمر رساند.

اما الهلال مجددا اجازه نداد برتری النصر خیلی ادامه داشته باشد و سالم الدوساری پس از آنکه در جناح چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد، با دریبل‌های ریز چشم‌نواز و جای گذاشتن دو بازیکن و دروازه‌بان النصر، گل تساوی را زد تا تیمش مجددا امیدوار به تساوی شود.

 

در شرایطی که بازی با تساوی رو به پایان بود، النصر در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده روی ارسال عبدالرحمن العبید، باز هم با ضربه سر تماشایی برونو برزیلی به کنج دروازه الهلال به گل رسید تا بازیکنان و تماشاگران تیمش فریاد شادی سر دهند و ورزشگاه ملک فهد را با فشفشه‌های پُرتعداد روشن کنند.

 

النصر که دو هفته قبل در آخرین مسابقه آسیایی خود برابر ذوب‌آهن شکست خورده بود، امشب موفق به برتری ارزشمندی برابر الهلال، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد تا ۵۸ امتیازی شده و با یک امتیاز بیشتر از رقیب خود به صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کند.

 

1393645

دیدگاه‌ها