کد خبر : 1624640 | 27 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رودری شبیه بوسکتس بازی می‌کند

پپ گواردیولا با تمجید از بازیکن جدید منچسترسیتی، رودری، از او به عنوان سرخیو بوسکتس آینده یاد کرد و گفت به درخشش او با پیراهن سیتی امیدوار است.

گواردیولا: رودری شبیه بوسکتس بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رودری، ستاره تازه جذب شده منچسترسیتی که با قراردادی 70 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به این تیم پیوسته، در تور آسیایی سیتی اولین بازی خود با پیراهن این تیم انگلیسی را انجام داد، پپ گواردیولا به تمجید از او پرداخته و گفت بی‌دلیل نیست که رودری را با سرخیو بوسکتس مقایسه می‌کنند.

 

1420211

 

منچسترسیتی که در اردوی پیش‌فصل خود در تور آسیایی به سر می‌برد دیروز در شهر نانجینگ چین در یک بازی دوستانه به مصاف وستهام رفته و با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید.

 

رودری، ستاره اسپانیایی که به تازگی از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوسته در این بازی برای اولین بار با پیراهن سیتی دیده شد. او در مرکز میدان راحت و با آرامش به نظر می‌رسید و عملکرد خوبی داشت.

 

گواردیولا بعد از بازی به تمجید از عملکرد هموطنش رودری پرداخته و به خبرنگاران گفت:" او یک هافبک دفاعی جوان و کارآمد است که خیلی سریع فکر می‌کند. امیدوارم مدتها در این تیم ماندنی باشد".

 

پپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" رودری بلندقد است و این برای تیم کوتاه‌قدی مثل ما خیلی خوب است. او در ضربات آزاد هم عالی است ولی ما او را برای اینها نخریده‌ایم. رودری بازیکن تیم ملی اسپانیا است و در اسپانیا از او به عنوان بوسکتس بعدی یاد می‌کنند که به نظر من لقب مناسبی است".

 

 

دیدگاه‌ها