کد خبر : 1619496 | 02 تیر 1398 ساعت 14:29 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی، موسوی و قائمی شاگرد کارخانه می شوند

انفجار بمب‌های نقل‌وانتقالاتی والیبال در ارومیه!

تیم والیبال شهرداری ارومیه با 3 بازیکن ملی پوش و صاحب نام برای فصل پیش رو به توافق رسید.

انفجار بمب‌های نقل‌وانتقالاتی والیبال در ارومیه!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تمام توجه علاقه‌مندان به والیبال این روزها به تیم ملی است و ملی پوشان هم درگیر بازی های ملی هستند، اخبار جالبی از نقل و انتقالات لیگ برتر به گوش می رسد.


تیم والیبال شهرداری ارومیه که فصل گذشته نتوانست جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب کند، با انتخاب مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی کار خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده و قصد دارد تیمی برای قهرمانی ببندد.


گویا در جریان سفر ملی پوشان والیبال به ارومیه برای هفته سوم لیگ ملت ها مذاکراتی از سوی مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه با چند ملی پوش انجام شده است.


در همین راستا جذب سیدمحمد موسوی، سرعتی زن باتجربه تیم ملی و فرهاد قائمی، دریافت کننده باتجربه تیم ملی توسط شهرداری ارومیه قطعی شده است. موسوی که فصل گذشته را در تیم پیام مشهد سپری کرد، فصل گذشته هم در چنین مقطعی با شهرداری ارومیه به توافق رسید، اما بعد از اتفاقات عجیب این قرارداد از سوی ارومیه‌ای‌ها فسخ شد.


همچنین فرهاد قائمی که یک فصل نسبتا موفق را در ترکیب تیم زراعت بانک در چارچوب سوپرلیگ ترکیه سپری کرده، دوباره به لیگ ایران بازگشته است. او هم با مسئولان تیم شهرداری ارومیه به توافق رسیده و فصل آینده را در این تیم توپ خواهد زد.


از سوی دیگر گویا قرارداد شهرام محمودی هم با شهرداری ارومیه قطعی شده و این بازیکن پشت خط زن نیز به جمع ستاره های این تیم اضافه خواهد شد.


مصطفی کارخانه، سرمربی شهرداری ارومیه که بعد از یک فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر بازگشته و می خواهد مثل دوران حضورش در بانک سرمایه بازهم ستاره ها را دور هم جمع کند، با تایید جذب این 3 بازیکن به "ورزش سه" گفت: ما می خواهیم تیمی در حد قهرمانی ببندیم. با مسئولان هم صحبت کردیم که اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود. فعلا جذب این 3 بازیکن قطعی شده و قرار است تا هفته آینده از همه بازیکنان خود رونمایی کنیم. ما از یک ماه دیگر برای لیگ سال آینده استارت می زنیم.

دیدگاه‌ها