کد خبر : 1150075 | 03 تیر 1393 ساعت 03:59 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنیلسون با تمجید از دژآگه: از بازی ایران لذت بردم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال برزیل با تمجید از عملکرد تیم ملی در بازی با آرژانتین گفت: از بازی ایران خیلی لذت بردم.

دنیلسون با تمجید از دژآگه: از بازی ایران لذت بردم
دنیلسون بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل که به همراه این تیم در سال 2002 به قهرمانی جهان رسید، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین اظهار کرد: ایران برابر آرژانتین خیلی خوب بازی کرد و با انجام دفاع منطقی راه نفوذ را بر این تیم بست اما آرژانتین روی نبوغ مسی توانست ایران را شکست دهد. از بازی ایران خیلی لذت بردم.
وی درباره کارلوس کی‌روش نیز گفت: او یکی از بهترین مربیان دنیاست و در این جام عیارش را به خوبی نشان داد. او ثابت کرد که برای رویارویی با آرژانتین کاملا برنامه داشته است.
دنیلسون در ادامه درباره شانس صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی اظهار کرد: ایران باید با بوسنی بازی کند اما صعودش تنها به این بازی بستگی ندارد بلکه باید نگاهی هم به نتیجه نیجریه داشته باشد. اگر نیجریه بتواند برابر آرژانتین نتیجه بگیرد آن وقت ایران با وجود شایستگی‌ها و تاکتیک‌های خوب دفاعی که اجرا می‌کند، حذف می‌شود.
وی همچنین با تمجید از عملکرد اشکان دژاگه در تیم ایران گفت: بازی اشکان را خیلی دوست دارم. او هم مثل من یک هافبک تهاجمی است هرچند برابر آرژانتین تمام بازیکنان ایران خوب بودند.
ملی‌پوش پیشین برزیل درباره شانس قهرمانی تیم ملی کشورش در جام بیستم نیز اظهار کرد: تا اینجای کار تیم‌های مدعی زیادی از جام کنار رفته‌اند و این نشان می‌دهد که قهرمان شدن در این جام بسیار سخت است.
وی درباره آرژانتین نیز گفت: آرژانتین آن طور که از این تیم انتظار می‌رفت و پیش از شروع جام جهانی اخبار مختلفی از آن منتشر می‌شد، نبوده و تا اینجای کار توانایی لیونل مسی این تیم را نجات داده است.
دنیلسون در پایان درباره میزبانی کشورش از جام جهانی گفت: این خیلی خوب است که ما جام جهانی را در کشورمان برگزار می‌کنیم. مردم ما از این بابت خوشحال هستند.

دیدگاه‌ها