کد خبر : 1618587 | 29 خرداد 1398 ساعت 10:29 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

استارت بادران و جذب 6 بازیکن جدید

تیم فوتبال بادران شروعی فعال در فصل نقل و انتقالات داشت و جدا از جذب چند بازیکن جدید، قرارداد تعدادی از بازیکنان را هم تمدید کرد.

استارت بادران و جذب 6 بازیکن جدید

به گزارش ورزش سه، بادران اولین تیمی بود که تمریناتش را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول آغاز کرد و این باشگاه در روزهای ابتدایی شروع تمرینات، چند بازیکن جدید جذب کرد و البته قرارداد تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم هم تمدید شد. 


علی عزتی کاپیتان سابق نفت تهران رسما با بادران قرارداد امضا کرد و سعید حلافی بازیکن سابق پرسپولیس هم جزو بازیکنانی است که به صورت رسمی راهی بادران شد. این باشگاه با یاسر درویشی بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان قرارداد امضا کرد و عرفان پورافراز از نود ارومیه هم راهی بادران شد. بادران در خط دروازه هم علی محسن زاده دروازه بان فصل گذشته سرخ پوشان پاکدشت را به خدمت گرفت. محمد فصیحی دروازه بان سابق استقلال و سرخ پوشان هم با بادران قرارداد امضا کرد.


از بازیکنان فصل گذشته قرارداد هاشم بیک زاده و ایمان غلامی هم تمدید شد، این در حالی است که در روزهای آینده باز هم بازیکنان جدیدی به بادران اضافه خواهند شد. چند بازیکن شاغل در فصل گذشته لیگ برتر هم در حال مذاکره با بادران هستند.

دیدگاه‌ها