کد خبر : 1618230 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:52 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد نباید سرمربی چلسی شود چون عاشق تیم نیست

هم‌تیمی سابق فرانک لمپارد در چلسی می‌گوید منصوب شدن او به عنوان سرمربی جدید چلسی مسخره خواهد بود و باعث تمسخر باشگاه خواهد شد.

لمپارد نباید سرمربی چلسی شود چون عاشق تیم نیست

به گزارش "ورزش سه"، کریگ برلی هافبک سابق چلسی و همبازی فرانک لمپارد در این تیم در اظهاراتی تند و بی‌سابقه با احتمال منصوب شدن لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی مخالفت کرد و این را تصمیمی مسخره خواند. این هافبک سابق چلسی مدعی است لمپارد با اینکه مدتی در چلسی بازی کرده ولی هوادار چلسی نیست و به همین علت و با توجه به اینکه سابق مربی‌گری چندانی ندارد منصوب شدنش به عنوان سرمربی تیم بزرگی مثل چلسی مسخره خواهد بود.

 

1412817

 

چلسی که بعد از بازگشت سرمربی فصل گذشته‌اش، مائوریتزیو ساری، به ایتالیا و به دست گرفتن سکان هدایت یوونتوس به یک مربی جدید نیاز دارد بر اساس شایعات متعدد، فرانک لمپارد را به عنوان یکی از گزینه‌های مهم این پست در نظر گرفته است.

 

کریگ برلی، همبازی سابق لمپارد در چلسی با اعلام مخالفت خود با سرمربی شدن او در این تیم گفت:" مقایسه کردن سولسشر و لمپارد واقعا عجیب است. بله هر دوی آنها فوتبالی‌هایی باهوش و باتجربه هستند ولی هواداران چلسی یک واقعیت مهم را نمی‌بینند".

 

این بازیکن سابق چلسی در ادامه گفت:" فرانک لمپارد فقط یک سال سابقه مربی‌گری در دربی کانتی را دارد. این قبل از سرمربی شدن سولسشر در یونایتد در مورد او هم صادق بود. ولی مساله اصلی این است که لمپارد واقعا هوادار دوآتشه چلسی نیست و اگر با این سابقه مربی‌گری، سکان هدایت چلسی را به دست بگیرد واقعا مسخره است".

 

دیدگاه‌ها