کد خبر : 1619322 | 01 تیر 1398 ساعت 18:55 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: تا زمانی که بخواهند در رئال خواهم ماند

فده والورده هافبک اروگوئه ای رئال، همچنان آینده ای مبهم در این باشگاه دارد.

والورده: تا زمانی که بخواهند در رئال خواهم ماند

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده فصل گذشته توانست به تیم اول رئال راه یافته و ارزش های خود را نشان دهد. او در دوران حضور سانتی سولاری توانست به ترکیب اصلی رئال هم راه یابد و شرایط برای او با ورود زیدان نیز خوب پیش رفت.

سرمربی فرانسوی بر خلاف انتظارات به والورده در ترکیب اصلی رئال میدان داد و به نظر می رسد که فصل بعد نیز روی او حساب می کند.

 

 

1396033

 

 

والورده که اکنون همراه تیم ملی اروگوئه در کوپا آمه ریکا برزیل حضور دارد و در این تیم هم بازیکن ثابت است، در مورد آینده اش گفت:« وقت زیادی برای فکر کردن به این موضوع نداشته ام چرا که تمرکزم روی کوپا آمه ریکا است اما در جریان اتفاقات باشگاه هستم و معارفه بازیکنان جدید را دیده ام.

از پروژه جدید باشگاه خوشحالم و امیدوارم خریدهای جدید موثر ظاهر شوند. در حال حاضر من بازیکن رئال هستم و تا زمانی که غیر این را نگویند، در رئال خواهم ماند. ببینیم چه پیش می آید.»

 

معارفه 50 هزار نفری هازارد:« اگر بازیکنی باشید که برای معارفه تان 50 هزار نفر به برنابئو بیایند، باید بسیار به خودتان افتخار کنید.»

 

پوگبا:« در این مورد چیزی برای گفتن ندارم. اگر پوگبا به رئال بیاید، از او استقبال خواهیم کرد و اگر نخواهد بیاید، کاری نمی توان انجام داد.»

 

دیدگاه‌ها