کد خبر : 1614404 | 08 خرداد 1398 ساعت 00:10 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در آخرین تمرین آبی ها پیش از فینال باکو

خشم ساری از درگیری در تمرین چلسی (عکس)

درگیری داوید لوئیز و گونسالو ایگواین در آخرین تمرین چلسی پیش از دیدار مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپا، خشم مائوریسیو ساری، سرمربی آبی ها را به همراه داشت.

خشم ساری از درگیری در تمرین چلسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که با ساری فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، امیدوار است که با قهرمانی در لیگ اروپا، پایان خوبی را برای این فصل رقم بزند اما درگیری در تمرین امشب این تیم، سرمربی ایتالیایی را به شدت عصبانی کرد.

 

1409103

 

داوید لوئیز و ایگواین در تلاش بر سر تصاحب یک توپ در تمرینات با هم برخورد کردند و این به درگیری لفظی آنها منجر شد. هرچند باشگاه چلسی اعلام کرد که عصبانیت ساری ارتباطی با این درگیری نداشته اما تصاویری که شبکه بی تی اسپورت ضبط کرده، چیزی دیگری را نشان می دهد. ساری در لحظه عصبانیت کلاهش را پرت کرده و راهی تونل ورزشگاه شد.

 

1409024

 

1409025

 

این اولین بار در این فصل نیست که ساری عصبانیتش را مقابل دوربین ها نشان می دهد. در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی بود که امتناع کپا آریسابالاگا، دروازه بان جوان چلسی، از خروج از زمین برای تعویض، این مربی باتجربه را حسابی عصبانی کرد.

مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال، در مورد رفتار ساری در تمرین امروز گفت:" این عصبانیت چیزی است که او به عنوان مربی خیلی در مورد آن اشتباه می کند. زیرا کسی تا زمانی که او چنین رفتاری نشان داد، چیز زیادی متوجه نشد. او کمی بیش از اندازه احساساتی است."

 

 

1409026

 

1409027

دیدگاه‌ها