کد خبر : 1622605 | 17 تیر 1398 ساعت 22:57 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرار ملاقات دسته جمعی در امارات؛

استقلال و پاتوسی 48 ساعت تا تمدید قرارداد

هافبک اهل آفریقای جنوبی با تمدید قرارداد خود می تواند یکی از جذابیت های نقل و انتقالات را رقم بزند.

استقلال و پاتوسی 48 ساعت تا تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب دیاباته که جانشینی مناسب و با کیفیت تر از نمونه های مشابه قبلی در خط حمله استقلال است، حالا آبی ها تقویت در مرکز زمین را این بار با تمدید قرارداد در دستور کار دارند و در این میان هدف اصلی مدیران استقلال، تمدید قرارداد با آیاندا پاتوسی ستاره اول نیم فصل دوم لیگ است.


هر چند 8 روز قبل مهلت استقلال برای خرید این بازیکن به پایان رسید اما آبی ها با بسته پیشنهادی جدیدی به سراغ کیپ تاون آفریقای جنوبی و مدیر برنامه های این بازیکن رفته اند و این بسته به اندازه ای جذاب بود که پاتوسی و مدیر برنامه های او را به دبی بکشاند.


بر اساس برنامه ریزی انجام شده علی خطیر معاون ورزشی استقلال روز دوشنبه راهی کشور امارات و شهر دبی خواهد شد تا مذاکرات نهایی برای پاتوسی را انجام دهد. استقلال که خیال خود را از پروپئیچ راحت کرده و البته درآمد دلاری قابل قبولی نیز داشته، تلاش می کند تا آخرین گام مهم برای تقویت تیم استراماچونی را بردارد و مذاکره با پاتوسی مهم ترین اقدام در این مسیر است.


خطیر و مدیران برنامه پاتوسی روز های سه شنبه و چهارشنبه در کشور امارات مذاکره خواهند کرد تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، این بازیکن خیلی سریع راهی اردوی پیش فصل در ترکیه شده و به همراه دیاباته و رضاوند تمرینات تیم استراماچونی را جذاب و پر مهره کند.


چشم استقلالی ها در 72 ساعت آینده باید به دبی باشد تا شاید این بار خطیر بتواند گام مهمی برای تقویت استقلال و حفظ مهره کلیدی نیم فصل گذشته بردارد؛ مهره ای که می تواند استقلال را نزدیک به قهرمانی کند.


پاتوسی نیز به نظر می رسد در این جلسه شخصا حضور خواهد داشت؛ او دوشنبه شب تصویری در فرودگاه از خود منتشر کرد تا بیش از گذشته این گمانه زنی را تقویت کند که استقلال و پاتوسی در لیگ نوزدهم همکار خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها