کد خبر : 1613604 | 03 خرداد 1398 ساعت 16:06 | 562 بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: با وزیر برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون صحبت کردم

دنبال ماندن نیستم؛ انتخابات کشتی برگزار می‌شود

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: من این نوید را به جامعه کشتی می دهم در اولین فرصتی که تایید صلاحیت کاندیداها به ما ابلاغ شود، انتخابات را برگزار می کنیم.

دنبال ماندن نیستم؛ انتخابات کشتی برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: به دنبال این هستیم که هر چه زودتر انتخابات را برگزار کنیم، اما هنوز تایید صلاحیت های کاندیداها ابلاغ نشده است. من دیروز هم خدمت آقای سلطانی فر بودم و این مساله را جویا شدم. 3 هیات استانی ما هنوز رییس ندارند که طی یکی، 2 هفته آینده مجامع آنها برگزار می شود.


وی افزود: من نیامده ام بمانم و علاقه ای به ماندن ندارم. این موضوعات را طیف خاصی مطرح می کنند. این حق را به من و وزارت ورزش بدهید که شرایط را بتوانیم برای یک انتخابات بی طرفانه آماده کنیم. نمی توانیم همچنان برخی از کسانی که سال ها با برخی دوستان کار کنند را جزو افراد تصمیم گیر و اثرگذار فدراسیون داشته باشیم. البته این ها برای من هزینه دارد و از طرف دوستان رسما تهدید شدم. بالاخره من هم خاک کشتی را خوردم و سال ها در این عرصه حضور داشتم. البته زمان ما جنگ بود و خیلی به دنبال قهرمانی نبودیم. اگر آن روزها به دنبال این مسائل بودیم، امروز ما هم در جایگاهی داشتیم در جایی که خیلی از دوستان برایش منت سر مردم می گذارند. دنبال این هستم مجمع را با سلامت کامل و بدون جانبداری از فرد خاصی برگزار کنم.


سرپرست فدراسیون کشتی درباره تغییرات رخ داده در فدراسیون بعد از حضور او گفت: من روی فرد خاصی بحث ندارم، اما مثلا از آقای مسجدی دعوت کردم در سمت دبیری فدراسیون باشد که هیچ گونه علاقه ای به کسی ندارد یا فروتن که امروز به عنوان مسئول کمیته داوران است، یکی از بااخلاق ترین و توانمندترین داوران کشور به حساب می آید. در این ممکن است خیلی تخریب شوم. البته کشتی عرصه پهلوانی است و خیلی از مسائل نباید قبل از اینکه به من برسد، در رسانه ها منتشر شود. حتی نامه ای که برای من بوده را اول برای رسانه ها می فرستند.


نعمتی در واکنش به شائبه های قانونی یا غیرقانونی بودن انتخابش به عنوان سرپرست گفت: من از وزارت ورزش با توجه به اختیاراتی که مجمع به وزیر داده بود، حکم گرفتم. من توسط وزیر با اصرار اینجا آمدم. حداقل 2 هفته دوستان به من اصرار داشتند که این مسئولیت را بپذیرم. بالاخره شما بدانید که سرپرست قبلی باید در طول 6 ماه مجمع را برگزار کند، چرا برگزار نکرده است؟


وی درباره زمان دقیق انتخابات بیان داشت: من این نوید را به جامعه کشتی می دهم در اولین فرصتی که تایید صلاحیت کاندیداها به ما ابلاغ شود، انتخابات را برگزار می کنیم. برای من هم فرقی نمی کند. در این مدت هم سعی در حمایت از مجموعه فعلی داشتم. اگر قرار باشد تا بعد از المپیک انتخابات برگزار نشود، فرار می کنم! حتی می توانم بگویم برخلاف 5، 6 سال اخیر که در فدراسیون بودم، دیگر در کشتی نمی مانم و سراغ همان ورزش زورخانه ای می روم.


سرپرست فدراسیون ادامه داد: دبیر، خادم، حیدری، جدیدی و بقیه از دوستان خوب من هستند. به هیچ وجه حاضر نیستم دین خودم را به خاطر یکسری مسائل بفروشم. هر کسی در مجمع رای بیاورد، رییس خواهد شد.


نعمتی در پایان در خصوص بدهی 270 هزار فرانکی فدراسیون به اتحادیه جهانی گفت: بدهی های فدراسیون وجود دارد. دیروز جلسه 2 ساعته ای با سلطانی فر داشتم تا بتوانیم این موضوع را حل و فصل کنیم. امروز بنی تمیم زنگ زد و اطلاعاتی به من داد. فکر می کنم قابل حل است و مشکل زیادی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها