کد خبر : 1614106 | 06 خرداد 1398 ساعت 11:15 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: هجده ماه است درست نخوابیده‌ام

گنارو گتوزو، سرمربی میلان بعد از آنکه تیمش با اختلافی اندک از کسب سهمیه چمپیونزلیگ بازماند گفت سراسر بهت و اندوه است و درباره آینده خود در میلان فکر خواهد کرد.

گتوزو: هجده ماه است درست نخوابیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب موفق شد در آخرین هفته فصل سری آ حریفش اسپال را 3-2 شکست دهد ولی این پیروزی برای چمپیونزلیگی شدن این تیم کافی نبود و روسونری در نهایت با اختلاف یک امتیاز نسبت به حریف همشهری‌اش اینتر، از راه‌یابی به لیگ قهرمانان بازماند.

 

گنارو گتوزو که سرمربی‌گری‌اش در میلان در طول فصل با شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری روبرو بوده بعد از بازی دیشب و ناکامی میلان در کسب سهمیه چمپیونزلیگ گفت:" از تیمم تشکر می‌کنم. تمام کردن فصل با کسب 68 امتیاز برای من باعث افتخار است هر چند عدم صعود به چمپیونزلیگ خیلی ناراحت‌کننده است. باشگاه و کارشناس‌ها باید عملکرد یک مربی را ارزیابی کنند. من با باشگاه جلسه خواهم داشت و با آنها صحبت خواهم کرد. می‌خواهم ببینم که آنها درباره عملکردم چه فکر می‌کنند".

 

1408415

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" ما در طول فصل مرتکب اشتباهاتی شدیم و از این به بعد باید اشتباهات را به حداقل ممکن برسانیم. ولی من معتقدم امسال برای ما سال مثبتی بود. بزرگترین افسوس من این است که در سه چهار ماه گذشته نتوانستیم به اندازه کافی کم فراز و نشیب ظاهر شویم و دوره‌های بد زیادی داشتیم".

 

گتوزو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" خیلی از بازیکنهای میلان در سطحی به مراتب پایین‌تر از قابلیت واقعی‌شان بازی کردند ولی ما همچنان تیمی هستیم که کیفیت و پتانسیل دارد. نمی‌دانم که می‌توانیم در سالهای آینده امتیازی بیشتر از امتیازی که در این فصل بدست آوردیم، یعنی 68 امتیاز، کسب کنیم یا نه. چون این مسلماً دشوار خواهد بود. من احساس می‌کنم به علت گذشته بسیار پررنگم در این باشگاه بیشتر از آنچه باید تحت فشار قرار دارم. من در 18 ماه اخیر به ندرت توانسته‌ام بخوابم و از نظر روانی در آشفتگی مطلق هستم و این چیزی است که باید درباره‌اش فکر کنم".

 

دیدگاه‌ها