کد خبر : 1610716 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 11:13 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عمر الخریبن از باشگاه بیرامیدز

مرد سال آسیا دوست ندارد برای الهلال بازی کند

با اتمام قرارداد قرضی با باشگاه بیرامیدز، ستاره سوری از مصری ها خواست با تمدید قرارداد مانع بازگشت او به ریاض و الهلال شوند.

مرد سال آسیا دوست ندارد برای الهلال بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز سرمربی آرژانتینی سابق الهلال بعد از این که هدایت بیرامیدز مصر را برعهده گرفت در اولین اقدام عمر الخریبین مرد سال آسیا در 2016 و یکی از بهترین شاگردانش در دوران طلایی با الهلال را به مصر برد تا مشکلات گلزنی اش حل شود.


عمر الخریبین با انتقال قرضی از نیمکت نشینی و سکونشینی در ریاض نجات پیدا کرد، در عین حال توانست بار دیگر توانایی هایش را با بازی های خوب و تاثیرگذار در ترکیب بیرامیدز نشان بدهد و به یکی از ستاره های نیم فصل دوم لیگ برتر مصر تبدیل شود. با اتمام قرارداد قرضی با بیرامیدز اما مهاجم سوری تمایلی به بازگشت از خود نشان نداد تا همین اتفاق سرو صدای زیادی به راه بیاندازد.


رسانه های سعودی با اشاره به این که خریبین دوست دارد همچنان برای بیرامیدز بازی کند از درخواست این بازیکن از سران باشگاه مصری برای تمدید قرارداد پرده برداشتند. یکی از سایت های سعودی نوشت:« با وجود تمام شدن قرارداد قرضی خریبین با بیرامیدز، عمر الخریبین به خاطر رابطه خاص با مالک باشگاه همین طور تجربه خوب کار کردن با دیاز آرژانتینی تمایلی به بازگشت نشان نداده و دوست دارد به جای الهلال برای بیرامیدز توپ بزند».

دیدگاه‌ها