کد خبر : 1598317 | 21 اسفند 1397 ساعت 17:13 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه های ویژه رانیری برای بازسازی آاس رم

سرمربی جدید آاس رم اولین بردش را پس از بازگشت به این تیم کسب کرد؛ هرچند از وجود برخی مشکلات در این تیم ناراضی بود.

برنامه های ویژه رانیری برای بازسازی آاس رم

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم در اولین بازی خود در سری آ پس از بازگشت کلودیو رانیری، موفق شد میهمان خود امپولی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. این نتیجه در حالی در کارنامه جالوروسی ثبت شد که این تیم گل اول را دریافت کرده بود و آلساندرو فلورنزی هم در دقایق پایانی بازی اخراج شد. رم همچنین خوش‌شانس بود که گل دیرهنگامی که در دقایق پایانی دریافت کرد، بعد از بازبینی کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد.

رانیری که برای اولین بار از سال 2011 هدایت رم را برعهده گرفته است، در هفته جاری جانشین اوزه‌بیو دی فرانچسکو شد که به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

 

 

1388856

 

 

رانیری پس از بازی گفت:« احساس مثبتی دارم چون یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم آن هم در شرایطی که کلی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و آنهایی هم که به میدان رفتند، به ندرت در این فصل فرصت بازی پیدا کرده بودند. رهبران تیم ما که به تیم ما هویت می‌دهند، امشب نبودند. من به آنها تبریک می‌گویم چون استحکام‌‌شان را حفظ کردند و عملاً هیچ فرصتی به امپولی ندادند. من نمی‌دانم که در صحنه گل امپولی چه اتفاقی رخ داد چون می‌دانستیم که آنها چه برنامه‌ای در سر دارند. گل دوم‌شان هم همانطور که خودتان دیدید مردود اعلام شد.»


رانیری افزود:« من از هواداران تشکر می‌کنم چون آنها امشب واقعاً کمک بزرگی به ما کردند. من انتظار نداشتم که بازیکنانم بهتر از این بازی کنند چون فضای تیم واقعاً پرتنش و پر از اضطراب بود و در هفته‌های گذشته با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده بود. من برای ساختن رم برنامه‌هایی دارم که تعداد گل‌های خورده این تیم را کاهش دهم اما برنامه‌ام را به شما نمی‌گویم چون لو می‌رود. همگی باید کمک کنیم که گل‌های خورده رم را کاهش دهیم چون برازنده تیمی مانند رم نیست که این تعداد گل بخورد. تیم ما کیفیت هجومی لازم برای گلزنی را دارد، بنابراین ما باید روی گل نخوردن تمرکز کنیم.»

دیدگاه‌ها