کد خبر : 1532720 | 01 تیر 1397 ساعت 12:13 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی صربستان - سوئیس

دو تیم صربستان و سوئیس، دیدار آخر امروز را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی صربستان - سوئیس

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دیدار اول خود، نتایج نسبتا خوبی مقابل رقبا کسب کرده اند و هر دو امیدوار به صعود به دور بعد هستند.

 

اخبار تیم‌ها

صربستان بدون محروم و مصدوم برای این بازی آماده می‌شود ولی این احتمال وجود دارد ملادن کرستاییچ در ترکیب اصلی این تیم برای دیدار امروز قرار بگیرد. البته احتمال دیگری که شانس بالایی دارد، این است که سرمربی صربستان تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نکند. در آن سو، حضور والون بهرامی در این بازی هنوز مشخص نیست ولی برخی رسانه ها مدعی شده اند که او می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. با نمایش خوب سوئیس مقابل برزیل، انتظار می‌رود پتکوویچ تغییری در ترکیب خود ایجاد نکند.

 

1312849

 

 

پیش نمایش

 

هر دو تیم در دیدار اول خود نتایج خوبی مقابل رقبا کسب کرده اند. صربستان موفق شد 1-0 کاستاریکا را شکست دهد و 3 امتیاز کسب کند و سوئیس با نمایشی عالی مقابل برزیل، 1 امتیاز از سلسائو کسب کرد. هر دو تیم به دنبال صعود به دور بعد رقابت ها هستند و این بازی، برای هر دو ، نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. صربستان با 3 امتیاز صدرنشین است و سوئیس با 1 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. با این حال سوئیس در 15 بازی از 14 بازی رسمی خود شکست ناپذیر بوده و صربستان نیز این آمار را در 13 بازی از 14 بازی اخیرش دارد که از نکات بسیار جالب تقابل این دو تیم خواهد بود.

 

پیش بینی

صربستان با پیروزی مقابل کاستاریکا، حالا با خیالی آسوده برای بازی امشب آماده می‌شود. سوئیس نیز با نمایش خوبش مقابل برزیل، انگیزه های زیادی برای بازی امشب خواهد داشت و می‌خواهد اولین پیروزی اش در جام جهانی 2018 را کسب کند. هیچ کدام از دو تیم نمی‌خواهند متحمل شکست شوند و این موضوع ممکن است باعث شود تقابل دو تیم کم گل به پایان برسد. بیشترین شانس، برای نتیجه 1-1 اعلام شده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1312847

دیدگاه‌ها