کد خبر : 1296248 | 22 دی 1394 ساعت 23:16 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اوبامیانگ به حرف‌های یحیی توره

بعد از انتخاب پیر امریک اوبامیانگ به عنوان بهترین بازیکن افریقا، یحیی توره به این رأی اعتراض کرد.

واکنش اوبامیانگ به حرف‌های یحیی توره
به "گزارش ورزش سه"، بعد از آنکه اوبامیانگ، به عنوان بهترین فوتبالیست سال افریقا انتخاب شد، یحیی توره به تندی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آفریقا را زیر سوال برد. حال امروز مهاجم دورتموند با اذعان به اینکه نمی‌تواند انتقاد تند توره را درک کند، به "بیلد اشپورت" گفت:" من واقعا نمی‌دانم او اصلا چرا این حرف‌ها را زده است. بنابراین همه سعی‌ام را می‌کنم خونسرد باشم و به خودم نگیرم. دلم نمی‌خواهد خودم را بخاطرش ناراحت کنم. بنابراین برایم فرقی ندارد چه بگویند و علاقه‌ای به درگیر شدن با این مسائل ندارم. می‌خواهم تمرکزم را روی بازی‌های بوندسلیگا بگذارم، مخصوصا رقابت با بایرن مونیخ."
یحیی توره ،هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی، که از 2011 تا 2014 بطور مداوم عنوان بهترین فوتبالیست سال افریقا را از آن خودش می‌کرد، بعد از آنکه مجبور شد این عنوان را در سال 2015 به همتایش در بروسیا دورتموند تقدیم کند، در مصاحبه‌ای گفته بود:" جایزه امسال را باید ننگ افریقا می‌نامیدند. من کاملا ناامید شده‌ام و از اینکه می‌بینم افریقا اینطور واکنش نشان می‌دهد ناراحتم. ناراحتم که آنچه در داخل این قاره رخ می‌دهد مهم نیست. مایلم به این هم اعتراض کنم که قهرمانی تیم ملی ساحل عاج در جام ملت‌های افریقا 2015 آنطور که باید مورد تقدیر قرار نگرفت. آن وقت برای آنچه که خارج از قاره‌مان رخ می‌دهد هلهله می‌کنیم. این رقت‌انگیز است."
گفتنی است اوبامیانگ که با درخشش در دور رفت فصل جاری با پیراهن دورتموند هیجده گل به ثمر رساند، برای انتخاب بهترین فوتبالیست سال افریقا 143 رأی آورد و حال آنکه توره با 136 رأی پشت سر او قرار گرفت.

دیدگاه‌ها