کد خبر : 1574452 | 17 آذر 1397 ساعت 10:32 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یونایتد - فولام

منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه خانگی خود، میزبان رانیری و تیمش خواهد بود.

پیش بازی یونایتد - فولام

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از 4 هفته ناکامی در کسب پیروزی، به دنبال به دست آوردن اولین پیروزی خود مقابل تیم قعر جدولی فولام است. شاگردان آقای خاص در حال حاضر با 23 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آنها در 6 دیدار اخیر خود، 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده و روند بی ثبات و پرفراز و نشیبی را طی می‌کنند. شیاطین سرخ، مقابل آرسنال، کریستال پالاس و ساوتهمپتون به تساوی دست پیدا کرده و مقابل سیتی متحمل شکست شده اند و امتیازات زیادی را در هفته های اخیر از دست داده اند. از همین رو آنها امیدوارند که بتوانند نتایج را جبران کرده و امروز خوش بدرخشند.

 

 

1360874

 

 

در آن سو فولام به حدی ضعیف کار کرده که در نهایت، رانیری را روی نیمکت خود نشاند و امیدوار است بتواند اوضاع را تغییر دهد. رانیری تا به اینجا، 1 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده و اوضاع این تیم را کمی تغییر داده ولی او دیدارهای سختی در این مدت داشته است. شکست او مقابل چلسی قدرتمند این فصل به ثبت رسیده و باید دید مقابل یونایتد چه خواهد کرد.

 

ویکتور لیندلوف و الکسیس سانچس، غایبان قطعی این دیدار خواهند بود و حضور لوک شاو، فیل جونز و مارسیال مشخص نیست. فولام نیز مک دونالد و آیته را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و فوسو مونساه که از یونایتد به صورت قرضی به این تیم پیوسته، قادر به بازی کردن مقابل تیم اصلی خود نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1361550

دیدگاه‌ها