کد خبر : 1579817 | 08 دی 1397 ساعت 23:23 | 143.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی عجیب فولام در روز پرحاشیه

جنجال پنالتی در فولام؛ رانیری آماده قتل!(عکس)

سرپیچی ابوبکر کامارا از دستور کلودیو رانیری، خشم سرمربی ایتالیایی فولام را به همراه داشت.

جنجال پنالتی در فولام؛ رانیری آماده قتل!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولام که به شدت خطر سقوط را احساس می کند، امشب در دیداری خانگی مقابل هادرسفیلد قرار گرفت و چیزی نمانده بود که دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

در دقیقه 81 این دیدار، فولام صاحب یک ضربه پنالتی شد و رانیری دستور داد که الکساندر میتروویچ پشت ضربه قرار بگیرد اما ابوبکر کامارا بعد از درگیری لفظی با هم تیمی صربستانی اش، پشت توپ قرار گرفت اما ضربه اش را به جایی زد که دروازه بان هادرسفیلد به راحتی توانست آن را مهار کند.

اما این پایان کار نبود و در وقت های اضافه بازی، میتروویچ موفق شد گل برتری فولام را به ثمر برساند و به این ترتیب، این تیم به رتبه هجدهم جدول لیگ برتر صعود کرد. با این وجود، این چیزی از عصبانیت رانیری کم نکرد. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من به کامارا گفتم که توپ را به میتروویچ بدهد؛ او بازیکنی است که پنالتی ها را می زند.

باورنکردنی است که او به من، باشگاه، تیم و هواداران احترام نگذاشت. من با او صحبت خواهم کرد. این کار درست نیست. می خواهم او را بکشم. این طبیعی است که وقتی یک بازیکن آخرین پنالتی را تبدیل به گل کرده، دوباره توپ را بردارد. میتروویچ باید ضربه را می زد.

غیرممکن است با چنین آدمی بتوان صحبت کرد. او دلیل این موضوع را درک نمی کند. به نظر او، همه چیز در بازی خوب بود. این باورنکردنی است. این اولین بار است که زندگی ام چنین چیزی می بینم."

 

 

1367830

 

1367834

 

1367829

 

1367832

 

1367826

دیدگاه‌ها