کد خبر : 1542638 | 11 مرداد 1397 ساعت 12:34 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار دومین انتقال جذاب ایرانی ها به لیگ جزیره

ساوتهمپتون رقیب من سیتی در راه خرید سامان قدوس

بعد از اولین انتقال ستاره های ایرانی حاضر در جام جهانی حالا اخبار از قطعی شدن انتقال دومین ستاره تیم ملی به فوتبال جزیره تا یک هفته آینده حکایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، انتقالی جذاب و هیجان انگیز که می تواند ستاره دوملیتی فوتبال ایران را به یکی از بزرگ ترین آرزوهای خود بعد از سال ها درخشش با پیراهن اوسترسوند در لیگ سوئد برساند.

سامان قدوس کاپیتان ایرانی اوسترسوند که دو سه هفته ای هست نامش به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی انتقال تابستانی بر سر زبان ها افتاده حالا دو باشگاه بزرگ لیگ جزیره را مشتری اصلی خود می بیند.


در شرایطی که رسانه های جزیره از آغاز تلاش های منچسترسیتی و پپ گواردیولا برای خرید سامان قدوس پرده برداشته بودند سایت footballfancast امروز در گزارشی از ورود ساوتهمپتون به صحنه رقابت برای خرید ستاره ایرانی اوسترسوند خبر داد و نوشت این باشگاه انگلیسی برای تقویت ساختار تهاجمی خود قصد رقابت با من سیتی در راه خرید بهترین مهاجم و گلزن لیگ سوئد را دارد.


در گزارش این سایت آمده است:« پپ گواردیولا برای زیر نظر گرفتن سامان قدوس سفری مخفیانه به سوئد داشت که اتفاقا ستاره ایرانی مقابل چشمان او تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا سیتیزن ها با عزم بیشتری به دنبال جذب قدوس برای تقویت خط حمله خود در کنار استرلینگ، آگوئرو و گابریل خسوس باشند.

قدوس 24 ساله در 91 بازی رسمی خود برای اوسترسوند 40 بار گل زده و 24 گل هم ساخته تا همین عملکرد گواردیولا را برای خرید او وسوسه کند اما حالا باشگاه ساوتهمپتون که تنها با اضافه کردن محمد الیونسی ستاره بازل در تابستان با فشار زیادی روبرو است بدش نمی آید تا برای دوسان تادیک و گیدو کاریلو رقیبی جدید خریداری کند تا خط حمله تیمش که فصل قبل تنها 37 گل در 38 بازی به ثمررسانده بود را تقویت کند».

 

1323920


سایت footballfancast در ادامه گزارش خود با طرح سئوالی که ساوتهمپتون توان رقابت مالی با باشگاه من سیتی در این راه را خواهد داشت یا نه؟ مدعی شد تا چند روز آینده طرفداران Saints می توانند به پاسخ این سئوال در قبال خرید ستاره ای همچون سامان قدوس برسند. بازیکنی که گراهام پوتر سرمربی سابق او در سوآنزی سیتی هم بدش نمی آید که دوباره او را به جمع شاگردانش اضافه کند.


مسلما بعد از انتقال جذاب علیرضا جهانبخش به برایتون آن هم با رقم 20 میلیون پوند انتقال سامان قدوس به یک تیم دیگر از لیگ جزیره می تواند هیجان بیشتری به فوتبالدوستان ایرانی اعطا کند، آن هم در ماه های منتهی به جام ملت های آسیا 2019 که طرفداران تیم ملی می توانند روی این دوستاره شاغل در جزیره به عنوان مهره کلیدی حساب خاصی باز کنند.

دیدگاه‌ها