کد خبر : 1600959 | 07 فروردين 1398 ساعت 17:00 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی آرسنالی‌ها از شلیک ژاکا با پای راست(عکس)

گل دوم گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، برای تیم ملی کشورش سوئیس، در جریان تساوی 3-3 سوئیس و دانمارک در رقابتهای مقدماتی یورو2020 برای هواداران آرسنال بسیار عجیب بوده است.

شگفتی آرسنالی‌ها از شلیک ژاکا با پای راست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سوئیس و دانمارک دیروز در چارچوب رقابتهای مقدماتی یورو2020 در خاک سوئیس به مصاف هم رفتند تا پس از یک بازی نفس‌گیر و پرهیجان در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دهند. با وجود اتفاقات و فراز و نشیبهای پرهیجان متعدد این بازی اما گل دوم سوئیس که در دقیقه 66 توسط گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، به ثمر رسید برای هواداران آرسنال که بازی دو تیم را تماشا می‌کردند بسیار عجیب و باورنکردنی بود.

 

 

هواداران آرسنال عادت دارند گرانیت ژاکا را در حال زدن شوتهای سهمگین از راه دور به سمت دروازه حریفان تماشا کنند. اما وقتی او در دقیقه 66 بازی دیروز توپ را شلیک کرده و کسپر اشمایکل را مقهور کرد تا گل دوم سوئیس را به ثمر رسانده و نتیجه را 2-0 کند، این گل او برای هواداران آرسنال فوق‌العاده عجیب بود.

 

1393206

 

چرا که گل ژاکا با پای راست زده شد. ژاکا در ترکیب آرسنال غالباً توپها را روی پای چپ خود آورده و از فاصله دور دروازه حریفان را باز می‌کند. به همین علت بود که شوت سهمگین پای راست ژاکا به سمت دروازه اشمایکل، هواداران آرسنال را مات و مبهوت کرده بود. آرسنالی‌ها باور نمی‌کردند که ژاکا بتواند با پای راستش هم چنین شوت‌هایی بزند چرا که او در لندن همیشه به عنوان ستاره‌ای چپ‌پا مشهور بوده است.

 

1393209

 

ژاکا کمی بعد از این گل و زمانی که نتیجه 3-0 به نفع سوئیس بود تعویض شد تا دانمارکی‌ها در ده دقیقه آخر بازی کامبکی رویایی را رقم زده و همه تلاش‌های او و هم‌تیمی‌هایش را  نقش بر آب کنند.

 

1393208

 

دیدگاه‌ها