کد خبر : 1610700 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 10:21 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: چلسی موفق است ولی بعید است هازارد بماند

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی می‌گوید این تیم حتی با وجود رسیدن به دو فینال و کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده نخواهد توانست ادن هازارد، ستاره‌اش را برای فصل آینده حفظ کند.

ساری: چلسی موفق است ولی بعید است هازارد بماند

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی می‌گوید بعید می‌داند حتی موفقیت‌های اخیر تیمش در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده و راه‌یابی به فینال لیگ اروپای امسال بتواند این تیم را قادر سازد تا دل ادن هازارد، ستاره بلژیکی‌اش را بدست آورده و او را برای فصل آینده حفظ کند.

 

هازارد تمایل دارد به رئال مادرید ملحق شود. او قبلاً از احتمال انتقالش به رئال مادرید به عنوان یک انتقال رویایی یاد کرده بود و از زین‌الدین زیدان به عنوان قهرمان دوران کودکی‌اش اسم برده بود تا آب پاکی را روی دست چلسی بریزد. چلسی برای هازارد طلب 130 میلیون یورو کرده ولی رئال قصد دارد با چانه‌زنی قیمت او را تا حدود 100 میلیون یورو کاهش دهد.

 

1403737

 

ساری درباره احتمال ماندگار شدن هازارد در چلسی گفت:" نمی‌دانم. اگر هازارد فکر می‌کند داستانش با چلسی به پایان رسیده دیگر کاری‌اش نمی‌شود کرد. من سعی می‌کنم با او صحبت کنم ولی شک ندارم که کار ساده‌ای نخواهد بود. بله شکی نیست که من هازارد را می‌خواهم ولی هازاردی را می‌خواهم که با سطح بالایی از انگیزه برای تیمم بازی کند".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" البته در نهایت این سوالها را باید از باشگاه بپرسید چون من مسئول کنترل مسائل مربوط به نقل و انتقالات نیستم. در ضمن تمدید قراردادها هم چیزی نیست که زیر نظر من باشد و بنابراین نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم. من فقط می‌توانم مثل یک پدر با بازیکنم صحبت کنم نه مثل یک سرمربی".

 

ساری در ادامه اضافه کرد:" وقتی هم با هازارد بنشینم و با او صحبت کنم درباره آنچه بین‌مان گذشته به شما چیزی نخواهم گفت چون صحبت ما صحبت بین یک پدر با پسرش خواهد بود".

 

 

 

دیدگاه‌ها