کد خبر : 1610567 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 15:39 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار، نگرانی و امیدواری به زنده ماندن

نفت مسجد سلیمان بیانیه صادر کرد

نتایج دو هفته پایانی مشخص خواهد کرد که از بین تیم های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود کدامیک به لیگ دسته اول سقوط می کنند.

نفت مسجد سلیمان بیانیه صادر کرد

به گزارش "ورزش سه" در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر ، استقلال خوزستان سقوط کرده اما سپیدرود و نفت مسجد سلیمان باید برای بقا دو مسابقه مرگ و زندگی را برگزار کنند. نفت مسجد سلیمان فردا در تهران میهمان پیکان است و سپیدرود در رشت برابر نساجی بازی می کند. مسجد سلیمانی ها در هفته آخر در شهرشان میزبان ذوب آهن اوج گرفته هستند و سپیدرود در تهران باید با استقلالی که برای قهرمانی یا سهمیه می جنگد  مبارزه کند. دو هفته پایانی که از فردا و به طور همزمان آغاز می شود فوتبال ایران را به اوج حساسیت خواهد رساند. با توجه به حساسیت بازی های دو هفته آخر کانون هواداران باشگاه نفت مسجد سلیمان بیانیه ای بدین شرح صادر کرده است:


این ذات پاک و منش پهلوانی است که فوتبال را زیبا کرده و میلیاردها نفر در سراسر جهان را به این ورزش علاقه مند کرده است.


روزهای پایانی لیگ هجدهم را سپری می کنیم و اکنون بیش از همیشه به پاکی فوتبال و نتایج نیاز داریم، همانگونه که همیشه جنوب و خوزستان در فوتبال پاک و سالم شهرت داشته اند و نتایج هفته های اخیر دیدار تیممان برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان گواه این امر بوده، در شمال کشور و تیم های نساجی، ملوان و سپیدرود نیز این مهم یعنی فوتبال پاک وجود دارد و یقین داریم که تمام بازیکنان و تیم ها برای شرافت و آبروی فوتبالی خود خواهند جنگید.


 همگی اهالی فوتبال انتظار دارند تا دو هفته پایانی بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار شود تا درون زمین چمن چهره تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص شود.


از سازمان لیگ و دیگر نهادهای مربوطه که تا به این جا مسابقات را به نحو احسن توانسته مدیریت کند این انتظار را داریم تا در دو هفته پایانی با چشم های تیزبین خود اتفاقات تمامی دیدارهای لیگ را زیر نظر بگیرد تا مبادا حق تیمی ضایع شود و در پایان حق به حقدار برسد.


کانون هواداران نفت نیز در دو هفته پایانی از تمام خوزستانی ها، بختیاری ها و طرفداران تیم نفت تقاضا دارد تا این تیم را تنها نگذارند تا این سهمیه مهم در لیگ برتر برای استان عزیزمان و شهر مظلوم مسجدسلیمان حفظ شود، شهری که دلخوشی آن به ساق های این بازیکنان است تا این سرمایه عظیم را همچنان در لیگ برتر داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها