کد خبر : 1618821 | 30 خرداد 1398 ساعت 07:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف آرژانتین؛ کلید صعود در دست شاگردان کی روش

آرژانتین در دومین دیدارش در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا با نتیجه 1-1 مقابل پاراگوئه متوقف شد.

توقف آرژانتین؛ کلید صعود در دست شاگردان کی روش

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لیونل اسکالونی که در دیدار اول شان در این رقابت ها با دو گل مغلوب کلمبیا شده بودند، در دیدار امشب هم مقابل پاراگوئه به سختی توانستند به تساوی دست پیدا کنند. آرژانتینی ها اکنون برای صعود باید در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل قطر به پیروزی برسند و امیدوار باشند که کلمبیا، علی رغم صعود به مرحله بعد، در آخرین دیدارش، پاراگوئه را متوقف کند.

در دیدار امروز، این پاراگوئه بود که ابتدا در دقیقه 37 به گل رسید. این تیم که 10 دقیقه قبل، یک موقعیت خوب را از دست داده بود، سرانجام روی حرکت خوب آلمیرون از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه آرژانتین، با ضربه دقیق سانچس به گل رسید.

 

1414068

 

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. نیمه دوم را آرژانتین هجومی آغاز کرد و بعد از اینکه یک بار در دقیقه 50، تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند، در دقیقه 54 توانستند گل تساوی را وارد دروازه پاراگوئه کنند.

ضربه لیونل مسی در محوطه جریمه پاراگوئه به دست پیریس برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود مسی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

 

1414070

 

چند دقیقه بعد، نوبت پاراگوئه بود که صاحب یک ضربه پنالتی شود. خطای اوتامندی روی گونسالس در محوطه جریمه آرژانتین باعث شد تا داور در دقیقه 61، یک ضربه پنالتی به سود پاراگوئه اعلام کند اما ضربه گونسالس را فرانکو آرمانی، دروازه بان آرژانتین دفع کرد تا بازی مساوی باقی بماند.

 

1414071

 

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری در دقایق باقی مانده ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها