کد خبر : 1616426 | 18 خرداد 1398 ساعت 18:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بلژیک:

هازارد آماده رهبری کردن در رئال است

روربرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، انتقال ادن هازارد به رئال را برای خود او و فوتبال بلژیک مثبت ارزیابی کرد.

هازارد آماده رهبری کردن در رئال است

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام شب گذشته رسما به رئال مادرید پیوست. او با قراردادی 5 ساله به ارزش 100 میلیون یورو چلسی را به مقصد رئال ترک کرد و حالا دنیای جدیدی از فوتبال در انتظارش خواهد بود.

او را رهبر پروژه جدید زین الدین زیدان در رئال مادرید می دانند و وظیفه دارد تا خاطرات رونالدو را کمرنگ کند.

 

 

1411650

 

 

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد ادن هازارد گفت:« ادن فردی است که خودش را وقف تیم می کند. او متعهد به هم تیمی هایش است و استعداد او را در کمتر بازیکنی پیدا می کنید. توانایی های فنی او در مصاف های یک به یک و نیز پیدا کردن فضاهای خالی بی نظیر است.

مهمترین چیز در مورد او تاثیرگذاری اش در تیم است. فرقی نمی کند تیم در چه وضعیتی باشد. ادن کمتر هیجانی می شود و در هر شرایطی موج مثبت به تیم تزریق می کند.»

 

مارتینز ادامه داد:« متاسفانه نوع دیدگاه خیلی از بازیکنان به فوتبال تغییر کرده ولی هازارد روح بازیکنان قدیمی اما با توانایی های مدرن را در خود دارد. او از یک خانواده فوتبالی می آید. پدر و مادرش فوتبالیست بوده اند و همین باعث شده تا زندگی هازارد با فوتبال عجین شده باشد.

او برای رئال یک بازیکن فوق العاده خواهد بود و آماده رهبری کردن در این باشگاه بزرگ است و از این بابت مشکلی نخواهد داشت. کمتر بازیکنی مثل او در دنیای فوتبال پیدا می شود.»

 

 

دیدگاه‌ها