کد خبر : 1559299 | 14 مهر 1397 ساعت 23:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنیتس: پذیرفتن این شکست دشوار است

رافا بنیتس، سرمربی نیوکاسل، از اینکه تیمش نتوانست برتری 2-0 مقابل منچستریونایتد را حفظ کند و در نهایت 3-2 شکست خورد، ابراز ناراحتی کرد.

بنیتس: پذیرفتن این شکست دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان بنیتس در این دیدار در همان 10 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه منچستریونایتد را باز کردند و این نتیجه تا دقیقه 70 پا برجا بود اما در 20 دقیقه پایانی بازی، شیاطین سرخ 3 بار توسط خوان ماتا، آنتونی مارسیال و الکسیس سانچس به گل رسیدند و توانستند به سه امتیاز این دیدار جذاب دست پیدا کنند. بنیتس معتقد است که اگر تیمش می توانست به گل سوم برسد، بازگشت شاگردان ژوزه مورینیو غیرممکن بود.

او به خبرنگاران گفت:" این نتیجه دردناک است. فکر می کنم دیدار فوق العاده ای بود. ما در نیمه اول خوب کار کردیم. حتی در نیمه دوم، ما یکی دو موقعیت روی ضدحملات داشتیم و می توانستیم گل سوم را بزنیم. ما موقعیتهایی برای زدن گل سوم در نیمه اول داشتیم و وقتی مقابل تیمی خیلی خوب بازی می کنید، این شرایط آسانی نیست.

آنها با پیش رفتن بازی، بهتر و بهتر شدن و ما باید دفاع می کردیم. واقعا حیف شد که به این شکل گل خوردیم.

 

1342868

 

پذیرفتن این شکست دشوار است زیرا ما خیلی خوب کار کردیم. وقتی بازی 2-0 بود، ما موقعیت هایی برای زدن گل سوم داشتیم و مقابل یک تیم خیلی خوب، بازی را کنترل کردیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم، دچار مشکل شدیم زیرا آنها بازیکنان خوب زیادی دارند که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند و این مقاومت کردن مقابل آنها دشوار بود.

ما در بیشتر دقایق بازی منسجم بودیم؛ به خوبی جلو کشیدیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما از موقعیت هایی که استفاده نکردیم، سرنوشت بازی را تعیین کرد. ما باید آرام بمانیم و مطمئن شویم که به همین شکل ادامه بدهیم زیرا اگر به همین شکل بازی کنیم، به پیروزی می رسیم.

ما برای 70 دقیقه خوب کار کردیم اما وقتی اولین گل را خوردیم، همه چیز تغییر کرد. ما موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم اما این کار را نکردیم. آنها تغییراتی به وجود آوردند و با 4 مهاجم حمله کردند. متوقف کردن آنها دشوار بود."

دیدگاه‌ها