کد خبر : 1563244 | 01 آبان 1397 ساعت 16:48 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

لوپتگی در رویای پیوستن به باشگاه معجزه ها

رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان ویکتوریا پلژن است؛ دیداری که می تواند آخرین فرصت لوپتگی برای بقا باشد.

لوپتگی در رویای پیوستن به باشگاه معجزه ها

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی تا همین دو ماه پیش مورد اطمینان کامل روسای رئال قرار داشت. برتری بر رم که یکی از بهترین نمایش های چند سال اخیر رئال بود، نوید فصلی موفق برای کهکشانی ها را می داد اما خیلی زود روند ناکامی های رئال با لوپتگی شروع شد؛ به نحوی که رئال حالا در خانه نمی تواند از سد تیمی چون لوانته بر آید.

4 شکست در 5 بازی اخیر، باعث شده تا لوپتگی در مرز اخراج قرار بگیرد. ویکتوریا و بارسا، دو فرصت نهایی سرمربی اهل باسک برای بقا محسوب می شوند. اگر او بتواند از این دو بازی با سربلندی خارج شود، می تواند حداقل برای مدتی از نشستن روی نیمکت رئال اطمینان حاصل کند.

 

 

1347440

 

 

لوپتگی اولین مربی در اسپانیا نیست که شرایطی اینچنینی را تجربه می کند. برای نمونه می توان به بنیتس، لوئیس انریکه و لوئیس آراگونس اشاره کرد که هر کدام روزهایی مشابه لوپتگی را تجربه کرده و جالب اینکه به شکلی معجزه آسا در نهایت موفق به کسب قهرمانی شده اند.

 

 

1347442

 

 

بنیتس

بنیتس سال 2002 هدایت والنسیا را برعهده گرفت. شکست های متوالی کار را به جایی رساند که مدیران والنسیا به وی اولتیماتوم دادند. یک ناکامی دیگر در برابر اسپانیول حکم به اخراج بنیتس می داد. والنسیا یک نیمه در زمین اسپانیول دو گل دریافت کرد اما در نیمه دوم ورق برگشت و والنسیا در نهایت پیروز بازی شد. در آن فصل والنسیا با هدایت بنیتس، عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کرد.

 

انریکه

فصل 15-2014 و پس از شکست بارسا در زمین سوسیداد، اوضاع برای انریکه تمام شده به نظر می رسید. او برابر سوسیداد، مسی و نیمار را روی نیمکت نشاند و بارسا در نهایت با یک گل شکست خورد. بارتومئو اما تصمیم به حفظ انریکه و اخراج زوبی زارتا(مدیر ورزشی) گرفت و بارسا در ادامه راه، با کسب نتایج خوب توانست سه گانه ای تاریخی فتح کند.

 

 

1347441

 

 

آراگونس

سال 2007 لوئیس آراگونس فقید که در آن زمان مربی تیم ملی اسپانیا بود، پس از چند بازی کسب نتایج ضعیف، در آستانه اخراج قرار گرفت. اسپانیا نزدیک بود یورو 2008 را از دست بدهد اما پیروزی بر لیتوانی مقدمه ای بر پیروزی های بعدی بود و لاروخا توانست به یورو 2008 راه یابد و در مرحله نهایی نیز با غلبه بر آلمان در بازی فینال، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

دیدگاه‌ها