کد خبر : 1624350 | 25 تیر 1398 ساعت 20:20 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رسانه های ویتنامی به انتقال مشکل پور (عکس)

رسانه های ویتنامی به انتقال سجاد مشکل پور، مدافع هافبک ایرانی به تیم هانوی پرداخته اند.

واکنش رسانه های ویتنامی به انتقال مشکل پور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد مشکل پور، مدافع هافبک ایرانی بعد از دو فصل حضور در پیکان مقصدی منحصر به فرد را برای خود انتخاب کرد و راهی تیم اف سی هانوی ویتنام شد. انتقال این بازیکن 29 ساله ایرانی به شدت مورد توجه رسانه های خبری ویتنام قرار گرفته و آنها اخبار انتقال سجاد مشکل پور را پوشش داده اند.

 

Webthethao در مورد انتقال مشکل پور نوشت: سجاد مشکل ‌پور بازیکن ایرانی  و بلندقامتی است که قابلیت بازی کردن در قلب خط دفاعی و هافبک دفاعی را داراست. پیش از انتقال به هانوی این بازیکن 29 ساله دو فصل برای پیکان بازی کرد.  با توجه به تعدد بازیکنان در خط میانی هانوی، احتمالا سجاد مشکل ‌پور در قلب خط دفاعی بازی خواهد کرد. قرارداد وی که سومین خرید انوی درفصل جاری است یک فصل اعتبار دارد و در صورت ارائه عملکردی خوب امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

 

1419944

 

Foxsports نیز در این خصوص نوشت: بعد از خرید بازیکن در پست های هجومی، حالا مشکل پور برای حل مشکلات دفاعی هانوی جذب شده و این بازیکن بلند قامت لباس شماره 99 را از فصل بعد بر تن خواهد کرد. قرارداد این بازیکن 400 هزار دلار است.

 

سجاد مشکل پور سومین خرید باشگاه هانوی در پنجره نقل و انتقالاتی این فصل لیگ ویتنام است. پیش از مشکل پور، تیم هانوی بازیکنانی چون دین تین تان و پاپا کبه را نیز جذب کرده بود. هانوی در فصل جاری در سه جام ای اف سی، لیگ داخلی و جام حذفی به دنبال کسب موفقیت و عنوان قهرمانی است و سجاد مشکل پور می تواند نقش مهمی در تیم جدید خود ایفا کند.

 

1419945

دیدگاه‌ها