کد خبر : 1623590 | 22 تیر 1398 ساعت 18:16 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

خبر بد برای بارسا؛ هیچ تیمی کوتینیو را نمی خواهد

بارسلونا و کوتینیو پس از 18 ماه دیگر تمایلی برای ادامه همکاری ندارند ولی مشکل اینجاست که پیشنهادی برای ستاره برزیلی نرسیده است.

خبر بد برای بارسا؛ هیچ تیمی کوتینیو را نمی خواهد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو که در ژانویه 2018 از لیورپول به بارسا منتقل شده، در این مدت در نوکمپ فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. در اواخر فصل کوتینیو بارها توسط هواداران بارسا هو شد و در جریان شکست بارسا مقابل تیم سابقش لیورپول، در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

 

 

1419159

 

 

به همین خاطر از چندی پیش در اسپانیا شایعات زیادی درباره جدایی کوتینیو از بارسا مطرح بود و بخش اعظم این شایعات به خصوص در هفته‌های اخیر، پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد احتمالی او عنوان می‌کرد.

 

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که هنوز حتی یک پیشنهاد رسمی برای ستاره برزیلی نرسیده است و این بازیکن با وجود تمایلش برای جدایی، فعلا بدون توجه به حواشی در حال گذران تعطیلات تابستانی است. پیشنهاد منچستریونایتد برای کوتینیو نیز تنها در حد حرف بود.

بارسا که به تازگی گریزمان را به خدمت گرفته نیز مشتاق است تا کوتینیو را به تیمی دیگر واگذار کند تا هم بخشی از هزینه انتقال احتمالی نیمار تامین شود و هم شماره هفت برای گریزمان بماند.

 

دیدگاه‌ها