کد خبر : 1623605 | 22 تیر 1398 ساعت 18:59 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

از این فرصت باید نهایت استفاده را ببریم؛

اسماعیلی فر: کی گفته شانس ملی پوش شدن نداریم؟

مدافع جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار امیدواری کرد در آینده نیز پیراهن تیم ملی را به تن کند.

اسماعیلی فر: کی گفته شانس ملی پوش شدن نداریم؟

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم. امیدوارم که این اردو مثبت باشد و دروازه ای باشد برای اردوهای بعدی و در ادامه راه هم به بچه ها و هم کادر فنی کمک کند.

این بازیکن درباره دیدار دوستانه مقابل تیم امید اظهار داشت: در پایان این اردو، یک بازی دوستانه خوب با تیم امید داریم که هم برای ما و هم بچه های تیم امید می تواند نکات مثبتی داشته باشد و همینطور کادر فنی. چون شناخت متقابلی از هم به دست می آوریم. امیدوارم پایان این بازی اولا با سلامتی همراه باشد و دوم اینکه دستاورد مورد نیاز کادر فنی را داشته باشد.

 

اسماعیلی فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیکنان حاضر در این اردو شانس زیادی برای پوشیدن لباس تیم ملی ندارند، گفت: من اصلا چنین چیزی نشنیده ام و نظری هم ندارم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. بازیکنانی که دعوت شده اند، بهترین های لیگ و باشگاه های شان هستند و تیم ملی هم هر سال در حال تغییر است و جوانگرایی می کند. همه کسانی که دعوت شده اند، بازیکنان جوانی هستند و خیلی به آینده امید دارند.

او در پایان درباره رقابت با بازیکنانی مثل رامین رضاییان و وریا غفوری گفت: کسانی که در تیم ملی هستند قطعا بازیکنان خیلی خوبی هستند و ما هم باید از فرصتی که در اختیارمان گذاشته می شود، نهایت استفاده را ببریم.

 

دیدگاه‌ها