کد خبر : 1618928 | 30 خرداد 1398 ساعت 19:43 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: قرارداد حسینی و غفوری نهایی نشده است

مدیرعامل استقلال موضوع تمدید قرارداد حسینی و غفوری را تکذیب کرد.

فتحی: قرارداد حسینی و غفوری نهایی نشده است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در پایان نشست خبری و مراسم معارفه استراماچونی درباره قرارداد استراماچونی گفت: من قبلاً توضیح دادم، قرارداد استراماچونی دو ساله است و اعداد و ارقام سایت‌های ایتالیایی در مورد رقم قرارداد او از نصف هم کمتر است.


وی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال زمان کافی برای جذب بازیکنان جدید دارد, گفت: بیش از یک ماه تا آغاز مسابقات مانده و نقل‌ و انتقالات نیز تا دو ماه دیگر ادامه دارد. ما فعلاً پنج بازیکن جدید جذب کردیم که در ایفمارک حضور دارند و در حال سپری کردن تست‌های پزشکی هستند. کار مذاکره با بازیکنان قدیمی نیز برای تمدید قرارداد در جریان است.


مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به اینکه مذاکره برای تمدید قرارداد روزبه چشمی, وریا غفوری و سیدحسین حسینی در حال انجام است, تصریح کرد: این سه بازیکن به زودی دوباره به استقلال اضافه می‌شوند. چشمی هم‌اکنون در ایران نیست. قرار است این بازیکن امروز یا فردا به تهران بیاید و با او مذاکره کنیم. ما سعی می‌‌کنیم این بازیکنان را در استقلال نگه داریم.


فتحی درباره خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و حواشی به وجود آمده در این مورد خاطر نشان کرد: اجازه بدهید درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنیم. امروز مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال برگزار شده و اگر وارد حاشیه نشویم بهتر است.


وی در پاسخ به این سؤال که زمین تمرین استقلال کجا است، گفت: ما در ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین خواهیم کرد و زمینی در شأن استقلال خواهیم داشت.


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بازیکنان با وی برای حضور در استقلال هماهنگ هستند یا خیر، گفت: بله، ما در مورد بازیکنان هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم و با نظر او بازیکنان جذب شدند.


فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا رحمتی با وی برای جدایی از استقلال صحبت کرد یا خیر، گفت: رحمتی بازیکن و کاپیتان بزرگ استقلال بوده و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده البته او بازیکن آزاد محسوب می‌شود و برای انتخاب تیم جدید وظیفه‌اش بوده که خودش تصمیم بگیرد.

 

او در ادامه درباره پاتوسی اضافه کرد: قبلا هم گفتم که قرارداد پاتوسی 1.5 ساله بود و نیم فصل آن پرداخت شده است. هیات مدیره قول داده تا قرارداد او را تامین اعتبار کند و به این ترتیب او باقی خواهد ماند.


او در ادامه درباره وضعیت سید حسین حسینی و توافق 3.5 میلیاردی او عنوان کرد: من با پخش رقم قرارداد مخالف هستم و نباید بازیکن در فضای مجازی صحبت کند. آقای منزوی با آقای حسینی و غفوری صحبت کرده و با ایشان به نتیجه خوبی رسیده است. هنوز چیزی نهایی نشده و تلاش خود را برای جذب بازیکن در قالب سقف باشگاه انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها