کد خبر : 1617886 | 25 خرداد 1398 ساعت 19:57 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژان میشل آلاس:

مندی نتوانست مقابل پیشنهاد زیدان مقاومت کند

ژان میشل آلاس، رئیس باشگاه لیون، در مورد انتقال فرلان مندی به رئال مادرید صحبت کرد.

مندی نتوانست مقابل پیشنهاد زیدان مقاومت کند


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مسیر تقویت ترکیب خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی، چند روز زمینه انتقال فرلان مندی، مدافع جوان و فرانسوی لیون به برنابئو را نیز قطعی کرد و ژان میشل آلاس مدعی شد این بازیکن زمانیکه با پیشنهاد زین الدین زیدان برای انتقال به رئال مادرید مواجه شده، قادر به دادن پاسخ منفی نبوده و راهی این باشگاه اسپانیایی شده است.

 

1412621

 

ژان میشل آلاس گفت: "فرلان مندی زمانی که 22 ساله بود شروع به بازی کردن در لیگ فرانسه کرد، اما روند رشد او بسیار سریع بود. فلورنتینو پرز و من همیشه دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر بوده ایم و این دوستی همیشه بر روند مذاکرات تاثیر می گذارد.

 

انتقال فرلان مندی به رئال مادرید خواسته مستقیم زین الدین زیدان، سرمربی این تیم بود و زمانی که زیزو با این بازیکن تماس گرفت، دیگر مندی نمی توانست در مقابل این پیشنهاد مقاومت کند و شرایط به شکلی بود که امکان جلوگیری از نهایی شدن این انتقال از سوی من نیز وجود نداشت.

 

برای جانشینی فرلان مندی ما با هریتیر دیانگه از آیندهوون به توافق دست یافته ایم که دارای ویژگی های مشابه و چشم اندازی روشن در آینده بوده است. دیانگه بلژیکی بوده و 17 سال سن دارد."

دیدگاه‌ها