کد خبر : 1579928 | 09 دی 1397 ساعت 11:50 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - بورنموث

دو تیم منچستریونایتد و بورنموث، امروز در ورزشگاه الدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در سومین بازی سولسشر به عنوان مربی و دومین حضور او در الدترافورد، امروز میزبان بورنموث هستند. آنها در دو بازی اخیر خود با مربی جدید، موفق به کسب دو پیروزی شده اند و روند رو به بهبودی را در پیش گرفته اند. یونایتد با 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و 8 امتیاز با منطقه سهمیه چمپیونزلیگ فاصله دارد. پس از اخراج مورینیو، به نظر اوضاع در یونایتد تغییر کرده، هر چند که دو بازی نسبتا آسان پیش رو داشته اند و دیدار امروز نیز محک جدی برایشان نخواهد بود. با این حال یونایتد امیدوار است با کسب پیروزی در بازی امروز، اختلاف امتیاز را با تیم‌های بالا دست کاهش دهد و شرایطش را در جدول بهبود ببخشد.

 

 

1366031

 

 

در آن سو بورنموث با 26 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته است. اختلاف امتیاز دو تیم تنها 6 امتیاز و فاصله شان در جدول نیز 6 رتبه است که این بدان معنیست که لغزش یونایتد می‌تواند باعث جا به جایی آنها در جدول شود و کسب پیروزی برای آنها به چه میزان حیاتی است.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد و 1 تساوی حاصل شده است. بدین ترتیب بورنموث در این بازی ها موفق به شکست شیاطین سرخ نشده است. مارکوس روخو، کریس اسمالینگ و مک تومینای به علت مصدومیت به این بازی نخواهند رسید. آدام اسمیث، لوئیس کوک، دن گاسلینگ و سیمون فرانچیس نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی بورنموث نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1367965

دیدگاه‌ها