کد خبر : 1589067 | 15 بهمن 1397 ساعت 08:53 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدر سالا به پیدا شدن هواپیمای پسرش

بعد از پیدا شدن لاشه هواپیمای حامل امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی کاردیف‌سیتی که چندی پیش در آسمان ناپدید شده بود، پدر سالا در گفتگو با رسانه‌های آرژانتینی به این خبر واکنش نشان داد.

واکنش پدر سالا به پیدا شدن هواپیمای پسرش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیروز یکشنبه اعلام شد یک تیم جستجوی خصوصی موفق شده لاشه هواپیمای مدل پایپر مالیبوی حامل امیلیانو سالا را در قعر و روی بستر کانال مانش پیدا کند، پدر امیلیانو سالا در گفتگو با رسانه‌های آرژانتینی به خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای حامل پسرش واکنش نشان داد.

 

1379008

 

هوراسیو سالا، پدر امیلیانو سالا، به تلویزیون کرونیکای آرژانتین گفت:" هنوز باورم نمی‌شود. رویایم این بود که یک روز هواپیمای امیلیانو پیدا شود. یک رویای بد. یک رویای کابوسی. نمی‌دانم چه باید بگویم".

 

پدر سالا در ادامه گفت:" من هر روز با مسئولین جستجو در تماس بودم ولی از آنجا که من واتس‌اپ ندارم برایم سخت بود که به آنها تلفن بزنم یا آنها با من تماس بگیرند. آنها آخرین بار به من گفتند که چندین روز از حادثه سپری شده و هیچ نشانه‌ای از امیلیانو یا هواپیما پیدا نشده است".

 

چهار روز بعد از حادثه ناپدید شدن هواپیمای سالا در آسمان، درحال پرواز بر فراز کانال مانش، منابع رسمی عملیات جستجو برای یافتن او را متوقف کردند. اما بعد کمپینی به راه افتاد که با جمع‌آوری پول از مردم، یک تیم جستجوی خصوصی را راهی محل احتمالی حادثه کرد تا نشانه‌هایی از سالا یا هواپیما را پیدا کنند. تیمی که در نهایت موفق شده لاشه هواپیما را کشف کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها