کد خبر : 1589136 | 15 بهمن 1397 ساعت 12:28 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل پیگرینی:

شانس لیورپول برای قهرمانی بیشتر از سیتی است

مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام، می‌گوید خروج لیورپول از جام حذفی و جام اتحادیه باعث شده این تیم در لیگ برتر نسبت به منچسترسیتی، شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

شانس لیورپول برای قهرمانی بیشتر از سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول، صدرنشین لیگ برتر که با کسب 61 امتیاز از 24 بازی، با یک بازی کمتر نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش، منچسترسیتی در صدر جدول این لیگ قرار دارد امروز در مقابل وستهام می‌تواند با کسب یک پیروزی، اختلاف خود را با سیتی به 5 امتیاز برساند. مانوئل پیگرینی، مربی شیلیایی وستهام می‌گوید لیورپول امسال نسبت به سیتی شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارد.

 

1379058

 

پیگرینی در توضیح ادعای خود به این اشاره می‌کند که  شاگردان یورگن کلوپ تا پایان فصل تنها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌روند چرا که از جام حذفی و جام اتحادیه حذف شده‌اند اما منچسترسیتی باید در تمام این رقابتها بازی کند و در نتیجه لیورپول مسیر راحت‌تری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بعد از 29 سال دارد.

 

1379057

 

پیگرینی پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول به خبرنگاران گفت:" قهرمانی برای تیمی که تنها در دو رقابت حضور دارد راحت‌تر است تا تیمی که در چهار رقابت به میدان می‌رود. سیتی در فینال جام اتحادیه به میدان می‌رود و اگر به نیمه‌نهایی جام حذفی راه یابد هم دو بازی دیگر در پیش خواهد داشت. آنها در عین حال باید وسط هفته هم در چمپیونزلیگ بازی کنند. حضور در این همه بازی برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها