کد خبر : 1612347 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 15:39 | 896 بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان استعفا داد

مدیر عامل تیم فوتبال مسجد سلیمان به دلایل نامعلومی از سمت خود استعفا داد.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان  استعفا داد

 به گزارش "ورزش سه"، مهران نصیریان دوست مدیرعامل تیم فوتبال مسجد سلیمان از  سمت مدیرعاملی و همچنین حضور در هیئت مدیره این تیم استعفا داد. مهران نصیریان دوست در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با اعلام این خبر گفت  :« من دو سوم  از عمرم را در نفت گذراندم و سالهای سال در عرصه های گوناگون در حوزه نفت خدمت کرده ام و از آبرو و  حیثیت و شرفم به خاطر مردم مسجد سلیمان گذشتم . متاسفانه یک سری افرادی برای مسجد سلیمان می خواهند تصمیم بگیرند که هیچ وقت دلشان نه برای این شهر سوخته است نه برای این مردم . آقای مرزبان بهترین قاضی برای این موضوع خواهد بود و بروید حتما از ایشان سوال کنید.»


وی در ادامه افزود :« من زمانی که به این تیم آمدم تیم درحال سقوط به دسته دوم بود که در ادامه ما توانستیم این تیم را به قهرمانی  دسته یک برسانیم و در این فصل هم فقط خدا را شکر توانستیم به کمک تمامی اعضا به هدفمان که همان حفظ این تیم در لیگ برتر بود برسیم . این تیم هم متعلق به مردم مسجد سلیمان است که امیدوارم  خود مردم بتوانند این تیم را حفظ کنند .»


وی در پایان اشاره کرد:« ترجیح می دهم بیشتر از این در این برهه که مردم در شوق ماندن تیم در لیگ برتر هستند موضوع را باز نکنم تا کام مردم خونگرم این شهر تلخ نشود.»

 

دیدگاه‌ها