کد خبر : 1611910 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 17:24 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه تختی جم پر شد!

در فاصله 4 ساعت و نیم تا شروع بازی پرسپولیس و پارس جنوبی، ظرفیت ورزشگاه تختی جم تقریبا پر شد.

ورزشگاه تختی جم پر شد!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تیم پرسپولیس که شانس خوبی برای تیم خود در راه قهرمانی قائل هستند، از شب گذشته در مقابل ورزشگاه تختی حاضر شدند و از ظهر امروز نیز پس از تهیه بلیت، به ورزشگاه راه یافتند و در فاصله چند دقیقه، جایگاه ده درصدی خود را پر کردند و سپس در دیگر جایگاه ها مستقر گشتند.

 

ساعت 15 در فاصله 6 ساعت و نیم تا شروع بازی پرسپولیس و پارس جنوبی، بیش از نصف جایگاه ها پر شدند که البته اکثر تماشاگران نیز پرسپولیسی بودند. آن ها علاوه بر شهر جم و دیگر شهرهای استان بوشهر، از نقاط مختلف کشور به جنوب کشور آمده اند تا سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس را جشن بگیرند.

 

اما حالا با حضور هواداران پارس جنوبی و استقبال فوق العاده پرسپولیسی ها، تمام ظرفیت ورزشگاه پر شده و دیگر جای خالی روی سکوها نیست. البته این در حالی است که هواداران پرتعدادی نیز پشت درهای استادیوم قرار دارند.

 

باتوجه به برگزاری این دیدار مهم در استادیوم تختی جم، مسئولان ورزشگاه جایگاه خبرنگاران را ترمیم کرده و جایگاهی بزرگ تر و شکیل تر را به وجود آورده اند. خبرنگاران زیادی هم از شهر تهران به جم رفته اند تا این بازی مهم را پوشش دهند.

 

در سطح شهر جم دو تلویزیون بزرگ برای پوشش این مسابقه نصب شده تا فوتبال دوستان بتوانند بازی های حساس این هفته را به صورت دسته جمعی تماشا کنند. نکته جالب این است که صداوسیما 6 دوربین به جم فرستاده تا مسابقه سرنوشت ساز پرسپولیس و پارس جنوبی با دوربین های باکیفیت و HD ضبط و پخش شود.

دیدگاه‌ها