کد خبر : 1613295 | 01 خرداد 1398 ساعت 17:34 | 786 بازدید | 0 دیدگاه

از مشهد تا اهواز مورد نظر سازمان لیگ

مشخص شدن چهار شهر نهایی برای فینال حذفی

ظاهرا مسئولان سازمان لیگ چهار شهر را مورد نظر خود برای برگزاری فینال جام حذفی قرار داده‌اند و در چند روز آینده به طور قطعی مشخص می‌شود.

مشخص شدن چهار شهر نهایی برای فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه" انتخاب محل برگزاری فینال جام حذفی هنوز هم یکی از معضلات جدی سازمان لیگ به شمار می‌رود و آن‌ها برای مشخص کردن این موضوع با دردسر زیادی مواجه شده‌اند. از طرفی وضعیت نامطلوب ورزشگاه اروندان و خرابی چمن آن باعث شده تا این بازی به طور قطع در شهری خارج از خرمشهر برگزار شود.

 

در نهایت همه از شهر مشهد به عنوان میزبان نهایی فینال جام حذفی نام بردند. مسئله‌ای که مورد اعتراض اعضای تیم داماش قرار گرفت. آن‌ها معتقدند از بین سپاهان و پرسپولیس هر کدام به فینال برسند، در صورت برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) هواداران پدیده نیز به یاری یکی از این دو تیم می‌‍شتابند تا در صورت قهرمانی سهمیه آسیایی نماینده خراسان قطعی شود.

 

ظاهرا مسئولان سازمان لیگ چهار شهر را به عنوان گزینه‌های نهایی برای برگزاری فینال جام حذفی در نظر گرفته اند. به جز مشهد مقدس سه شهر قم، اهواز و کرمانشاه نیز مورد توجه این نهاد قرار گرفته‌اند و از بین، یک شهر تا هفته آینده انتخاب می‌شود. هم‌چنین به نظر می‌رسد که باز هم مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) شانس بالایی برای میزبانی از این دیدار حساس خواهند داشت و به زودی این موضوع رسمی می‌شود. نکته جالب توجه این است که در فوتبال اروپا، به خصوص در لیگ قهرمانان از مدت‌ها قبل محل برگزاری فینال مشخص می‌شود و هیچ تیمی اعتراضی به این مسئله وارد نمی‌کند و حالا باید دید راه حل نهایی سازمان لیگ برای حل این مشکل پیش آمده چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها